הגרלה נוחה להפועל חיפה, מכבי ת"א תפגוש את רדניצ'קי?

הפועל חיפה חוגגת זכייה בגביע המדינה
הפועל חיפה חוגגת זכייה בגביע המדינה | דני מרון

מחזיקת הגביע תארח תחילה את המנצחת בין להאטי הפינית ל-FH האיסלנדית: "יריבות לא מוכרות", טען יואב כץ. איביץ' ושחקניו עשויים לפגוש את הסרבים בסיבוב השני. מאריבור מחכה לבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

אחרי שנקבע כי מכבי תל אביב תפגוש את פרנצוורוש ובית"ר ירושלים את צ'יחורה הגאורגית, נערכה גם הגרלת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. סגנית האלופה הוגרלה כמדורגת והיא תשחק בסיבוב השני, אם תעלה אליו, נגד רדניצ'קי הסרבית שצריכה לעבור את הסיבוב הראשון, שם תפגוש יריבה מהמוקדמות. המשחק הראשון יהיה בישראל.

יש לציין כי רדניצ'קי תפגוש בסיבוב הראשון את המנצחת במפגש המוקדמות בין סנט ג'וליה מאנדורה לגזירה המלטזית. הקבוצה סיימה אשתקד במקום השלישי בליגה הסרבית, בשערה עומד אקס מכבי חיפה בויאן שראנוב ועוד משחק אצלה אקס הפועל חיפה סשה סטויאנוביץ'. ננאד ללאטוביץ' בן ה-40 מונה למאמנה החדש. זו תהיה הופעה ראשונה של רדניצ'קי במפעל אירופי אחרי 35 שנה.

הפועל חיפה, מחזיקת הגביע, תיכנס למעגל המשחקים ישירות בסיבוב השני. היא הוגרלה כלא מדורגת ותפגוש את המנצחת בין לאהטי הפינית ל-FH האיסלנדית, כשהאחרונה היא הפייבוריטית להעפלה. המשחק הראשון ייערך בישראל. האדומים נמנעו ממפגש נגד סטיאווה בוקרשט שיכול היה להיות פיקנטי במיוחד עבור גבריאל תמאש. הבעלים יואב כץ מסר: "הגרלה מעניינת מול קבוצות לא מוכרות. נצטרך לעבוד קשה וללמוד היטב את הקבוצות האלה כדי לעבור שלב".

שתי היריבות הסקנדינביות כבר נמצאות בעיצומה של העונה. FH האיסלנדית רק חמישית עם 16 נקודות מתשעה משחקים. הקבוצה הגיעה אשתקד עד פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית, אך הודחה על ידי בראגה. לאהטי סיימה אשתקד רביעית בפינלנד והיא תשוב למפעלים האירופיים לראשונה אחרי שלוש שנים. הישג השיא שלה היה העפלה לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית ב-2009. בסגל הקבוצה רשום שחקן מאפגניסטן בשם פריד סעדאת. את העונה לאהטי פתחה עם 22 נקודות מ-13 משחקים והיא כרגע רביעית.


דרך ארוכה מצפה להם כבר בסיבוב המוקדמות השני (ערן לוף)

אם בית"ר ירושלים תעבור את צ'יחורה, היא תפגוש במנצחת בין פרטיזני טירנה האלבנית למאריבור הסלובנית, שבעבר הדיחה את מכבי ת"א והפועל ב"ש מאירופה. זה יכול להיות מפגש מסקרן עבור אור אינברום, הרכש של בית"ר, מול הקבוצה בה שיחק בחצי הראשון של העונה שעברה. כל המשחקים יתקיימו ב-26 ביולי וב-2 באוגוסט.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי