אם תעלה שלב, מכבי ת"א עשויה לשחק בארמניה ביום שלישי

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | דני מרון

מכבי תל אביב יצאה למשחק הגומלין בסרביה מול רנדיצ'קי עם 0:2 מהמפגש בנתניה (חמישי, 22:00 בספורטHD1), פיוניק הדיחה את טובול וייתכן שתארח את הצהובים בסיבוב המוקדמות השלישי מוקדם מהצפוי. ריקן לא בסגל

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון אחרון בקריית שלום ובערב המריאה למשחק החוץ בסרביה ביום חמישי מול רדניצ'קי ניש בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (22:00, ישיר בספורטHD1).


מכבי תל אביב תלון בעיר הבירה בלגרד ומחר בבוקר תצא באוטובוס לעיר ניש, שם תקיים את ההכנות למשחק בחמישי נגד רדניצ'קי עם יתרון 0:2 מהמשחק בשבוע שעבר באצטדיון בנתניה. היום הוחלט כי הקשר אבי ריקן לא יטוס עם הקבוצה למשחק, לאחר שלא התאמן גם הבוקר. הוא מטופל בדלקת בבטנו שפקדה אותו לפני משחק גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים.


בנוסף לקשר, לא טסו גם עומר אצילי שלא ישחק בחמישי עקב הרחקה מהמשחק הקודם ומאור קנדיל, הרכש הטרי מבני יהודה שלא נרשם למשחק. נראה כי הרכש הניגרי צ'יקו אופואדו לא ישותף במשחק למרות שנרשם על ידי הקבוצה ועדיין עורך אימונים במטרה שוב לכושר ולהחלים סופית מהפציעה בשרירי הבטן ממנה סבל באפריל.


 

ממריאים לסרביה בדרך למשחק הגומלין נגד רדניצ'קי ניש #יאללהמכבי #צהובעולה

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on



מסתמן כי סקאוטים שונים אמורים להגיע למשחק בניש כדי לעקוב אחרי השוער פרדראג ראיקוביץ' והחלוץ וידאר קיארטנסון, שנמצאים כבר חודשים ארוכים על המדף ומצפים להצעה כספית שתוביל לעזיבתם.


אגב, אם תעבור מכבי תל אביב את רדניצ'קי ותעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי, היא תפגוש כבר בשבוע הבא את פיוניק ירבאן הארמנית שהדיחה את טובול מקזחסטן אחרי 0:1 ביתי הערב ו-2:2 בסיכום המשחקים (כבשה שער חוץ דרמטי בשבוע שעבר). מכיוון שפיוניק ואלשקרט מארחות באותו אצטדיון, והנציגה הארמנית הנוספת בליגה האירופית נמצאת בעמדה מצוינת להעפיל שלב – ניצחה 0:1 בחוץ את סוטייסקה המונטנגרית ותארח גם היא את המשחק הראשון בסיבוב הבא אם תעלה – לא מן הנמנע שמשחקה של מכבי תל אביב יוקדם ליום שלישי.



אחרי הצמד במשחק הראשון, הופעה טובה לעיני הסקאוטים תסייע למכירתו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי