איביץ' לשחקנים: נפגוש רדניצ'קי שונה לחלוטין

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב הזהיר קבוצתו לפני הגומלין במוקדמות הליגה האירופית (22:00). ברסקי, גלזר או ייני יחליפו את ריקן. שלושה סקאוטים יצפו בראיקוביץ' וקיארטנסון. ההחלטה לגבי חיימוב תתקבל אחרי המשחק

(גודל טקסט)

עם יתרון של 0:2 מהמשחק בנתניה, מכבי תל אביב תשחק הערב (חמישי, 22:00) בניש שבסרביה נגד רדניצ'קי במוקדמות הליגה האירופית. במועדון מאמינים שהיתרון יספיק להם, אבל המאמן ולאדן איביץ' הבהיר בשיחות שערך כי הערב יפגשו הצהובים רדניצ'קי שונה לחלוטין מזו של שבוע שעבר שלהרכב שלה אמורים לשוב לפחות ארבעה שחקנים מובילים שלא הגיעו לישראל. לכולם במשלחת הצהובה ברור כי המשחק יהיה שונה בחוץ וחובה לנצל את המצבים בהתקפה כבר מהפתיחה כדי להרגיע את האוהדים, שעל פי המועדון המקומי יגיעו כ-15 אלף מהם.

ביציע יהיו לפחות שלושה נציגי מועדונים מאירופה, שנשלחו לקבל חוות דעת מקצועית על השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' ועל החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון שעומדים למכירה, ונכון לעכשיו ההצעות המקדימות או הבקשות להשאלה עם אופציה לרכישה של השניים נדחו על ידי ראשי מכבי תל אביב. ההצעות רחוקות מאוד מהסכום של ארבעה או חמישה מיליון שקלים שדורשים במועדון הצהוב עבור כל אחד. במכבי תל אביב הבהירו שהמהלך מוכר וידוע לשני השחקנים, כמו גם לסוכנים שלהם שמאוד פעילים במהלך שאינו מלחיץ את המועדון הצהוב. במכבי תל אביב ממתינים לסכום שייכנס מהמכירה ואם המהלך יבשיל, הכוונה היא לצרף שוער זר ובלם או קשר יצירתי.

בנושא השוער גיא חיימוב, נעשה מהלך לצרפו לאחר שהשוער המועדף אריאל הרוש חושש להגיע כשוער שני כול עוד ראיקוביץ' עדיין לא נמכר. חיימוב שצמח במכבי תל אביב אמור להגיע בהעברה חופשית מהפועל באר שבע, מהלך עליו ייערך דיון רק לאחר המשחק נגד רדניצ'קי ובהתאם להתפתחויות מול ראיקוביץ'.

במקביל, מכבי תל אביב ביקשה מהקשר הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו, המחלים מניתוח ברצועות הברך בארגנטינה, להגיע ארצה כדי להגיע להסכם על פרידה. לבאטוקיו חוזה לעונה הנוכחית ובמועדון לא בונים עליו.


חיימוב. החלטה תתקבל אחרי הגומלין (דני מרון)

בנוגע להרכב, איביץ' קיים הבוקר אימון טקטי וההתלבטות היא בנושא הקשר שיחליף את אבי ריקן שנותר בישראל בשל דלקת בבטנו. על פי המהלך הטקטי מתמודדים שלושה שחקנים, רוסלן ברסקי, דן גלזר ושרן ייני על העמדה לצד דור פרץ. בנוסף, ההחלטה אם לשתף את צ'יקו אופואדו כמחליף תתקבל לקראת האסיפה הטקטית מקצועית בבית המלון בניש. הצהובים לא עוסקים ביריבה המיועדת הבאה מארמניה ולא בשינוי מועד המשחק, ורק לאחר המפגש אם ידיחו את רדניצ'קי, יעלה הנושא על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי