קיארטנסון עשוי לרדת לספסל, אצילי יפתח. איביץ': "באים לנצח"

ולדימיר איביץ', ארון שוינפלד
ולדימיר איביץ', ארון שוינפלד | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א דיבר במסע"ת לקראת המשחק בארמניה מול פיוניק (שלישי ב-19:00, ישיר בספורט1) בסיבוב השלישי: "יש לנו את כל המידע הנחוץ". שוינפלד שאמור לעלות בהרכב: "המטרה היא להגיע לשלב הבתים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) את מסיבת העיתונאים המסורתית ולאחר מכן ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק בארמניה מול פיוניק (שלישי ב-19:00, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.




אחרי מסיבת העיתונאים הצהובים קיימו את האימון המסכם באצטדיון הלאומי בירבאן שצפוי להיות מלא ב-14,500 צופים נלהבים. עומר אצילי, שנעדר ב-2:2 מול רדניצ'קי בשל הרחקה, אמור לשוב להרכב. ההתלבטות היחידה שעומדת בפני איביץ' נכון לרגע זה היא בחוד, ומסתמן שארון שוינפלד יעלה ב-11 ו-וידאר קיארטנסון יתחיל על הספסל.


 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר, ארון שוינפלד (וידאר קיארטנסון).

 


איביץ' עדיין מתלבט. שויפלד וקיארטנסון באימון המסכם (אודי ציטיאט, ארמניה)


ולדימיר איביץ'
פתח את דבריו במסיבת העיתונאים והתייחס ליריבה, שהעפילה לראשונה בתולדותיה לסיבוב השלישי: "זה נורמלי עבורנו להתכונן למשחק. מיד בסיום השלב הקודם התחלנו בהכנות, כך שהיה לנו מספר ימים להתכונן. יש לנו את המידע הנחוץ עליהם, ידוע לנו שהם המועדון המעוטר ביותר במדינה. אנחנו מגיעים מוכנים לשני המשחקים והמטרה שלנו היא לנצח בכל משחק".


הנקודות החזקות של הקבוצה הארמנית: "אני חושב שפיוניק קבוצה חזקה, יש להם קבוצת שחקנים שעובדת חזק בכל משחק ונלחמת על הכדור. באופן כללי זה מה שראיתי מהם במשחקים האחרונים. אני חושב שמדובר בקבוצה ברמה טובה, יש לא מעט שחקנים איכותיים ועלינו לשים לב אליהם".



"יש לנו את המידע הנחוץ". איביץ' (אודי ציטיאט, ארמניה)


תוצאה שתספק אותו: "ניצחון זה משהו שיספק אותנו ולשם כך הגענו, כדי לנצח במשחק. אני דורש מהשחקנים להיות דרוכים לקראת המשחק כדי להשיג את המטרה".


החלוץ ארון שוינפלד התייצב לצד מאמנו במסיבת העיתונאים ואמר: "צפינו במשחקים של היריבה. אני מעריך שאם הם הגיעו עד לשלב הנוכחי אין ספק שמדובר בקבוצה טובה. מדובר באתגר גדול עבורנו. ללא ספק מדובר בקבוצה פיזית וחזקה, שלוחצת ונלחמת ברוב שלבי המשחק, עלינו להיות מוכנים לכך".


שוינפלד הוסיף: "המטרה הראשונה שלנו זה לנצח בהתמודדות נגד פיוניק. כמועדון, אחת המטרות העיקריות שלנו היא להגיע לשלב הבתים ומשם לנסות להגיע הכי רחוק שאפשר. אנחנו מוכנים לקרב ומודעים לכך שניצב לפנינו אתגר גדול".



מוכן לאתגר. שוינפלד (אודי ציטיאט, ארמניה)

יצחקי ומנספורד במהלך מסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט, ארמניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי