שון גולדברג סיכם, אלבז ושוקרני לא יתאמנו עם הנוער

הפועל חיפה
הפועל חיפה | ערן לוף

מגנה השמאלי מכבי תל אביב נפרד בתום מספר השאלות ויצטרף לקבוצה עם שובה מאיטליה, השניים שלא יצאו עם שאר השחקנים מעוניינים להתאמן בנפרד. וגם: יואב כץ זועם על זריקת האבוקות במשחק נגד FH

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה היום (שלישי) אחר הצהריים לאיטליה לקראת משחק הגומלין מול אטאלנטה במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי (20:50, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה תתאכסן במלון סמוך לאצטדיון בו ייערך המשחק ועוד לפני המראתה הודיעה על צירופו של מגן מכבי תל אביב, שון גולדברג שהיה מבוקש במועדון בשבועות האחרונים ולמעשה היה המטרה הראשונה של המאמן ניר קלינגר.

בהודעה קצרצרה שנמסרה מדוברות המועדון נכתב: "סוכמה עסקת העברתו של שון גולדברג להפועל חיפה וכמו כן סוכמו תנאי שכרו". המגן כמובן לא ייצא עם הקבוצה לבראגמו ועשוי לערוך בכורה בשבוע הבא בחצי גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה. גולדברג, כפי שפרסמנו לא אחת, סירב להאריך את חוזהו במכבי תל אביב ומכיוון שלא נכלל בתוכניות המקצועיות בסופו של דבר זכה לקבל את מבוקשו ועזב לאלתר. "קלינגר רצה מגן שמאלי ובמיוחד את גולדברג ואנחנו שמחים שהוא איתנו", אמרו בחיפה. המגן חתם לעונה אחת.

ובחזרה לליגה האירופית: מי שלא ייצאו עם הקבוצה באופן מפתיע הם הקשר רועי שוקרני והחלוץ אלי אלבז. השניים הגיעו הקיץ לחיפה ובמועדון הביעו אכזבה מהיכולת של השניים, ולכן הוחלט להשאירם בישראל. המאמן ניר קלינגר הודיע אתמול לשחקנים על השחקנים שנשארים בישראל, ובנוסף בחיפה הודיעו כי השניים בתוספת שחקנים כמו חיים מגרלשווילי שעדיין ללא חוזה ולירן סרדל שחזר מפציעה ארוכה יתאמנו בימים הקרובים עם קבוצת הנוער של המועדון עד שהקבוצה תחזור מאיטליה.


ההודעה הרשמית על צירופו של גולדברג (דוברות המועדון)

בקרב השחקנים הביעו זעם על ההחלטה ואף יצרו קשר עם ארגון השחקנים שצפוי לטפל בנושא. בהפועל חיפה ציינו כי העובדה שהשחקנים נשלחו להתאמן עם קבוצת נוער לא הייתה אמורה להיות פחיתות כבוד עבור השחקנים אלא בכדי שהשחקנים ישמרו על כושר בימים הקרובים. "השחקנים צריכים להתעסק ביכולת שלהם" אמר גורם במועדון. בשעות הבוקר שוחחו נציגי הפועל חיפה עם שוקרני ואלבז ונבחנת אופציה אחרת לאימונים בזמן שהותם של השחקנים בארץ.

בינתיים, גם חלק מהאוהדים ילווה את המשחק באיטליה כאשר בחיפה ציינו כי רק האוהדים שקנו כרטיסים מראש בחיפה ייכנסו ליציע של האדומים. הבעלים יואב כץ לא אהב את ההתנהלות של חלק מהאוהדים שזרקו אבוקות במשחק החוץ מול FH האיסלנדית. בנוסף, הקבוצה פתחה כבר במכירת כרטיסים לקראת הדרבי בחצי גמר גביע הטוטו מול היריבה העירונית שייערך ביום שני.

אימון הפועל חיפה.
אימון הפועל חיפה. "השחקנים צריכים להתעסק ביכולת שלהם" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי