צפו בתקציר: הפועל חיפה הודחה מאירופה אחרי 2:0 לאטאלנטה

אתנסיס פאפאזוגלו
אתנסיס פאפאזוגלו | Gettyimages

ספאטה (71) וקורנליוס (92) שלחו את האדומים להתכונן לדרבי בחצי גמר גביע הטוטו. קלינגר ושחקניו לא נפלו מהאיטלקים לאורך רוב המשחק. בוזגלו נפצע בדקה ה-25 אך הפציעה לא חמורה, יעבור M.R.I

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

אז נכון, זה היה צפוטי מראש. ונכון, הפועל חיפה נתנה הופעה מכובדת מול קבוצה טובה בהרבה, אבל עדיין, ההדחה של מחזיקת הגביע הערב (חמישי) לאחר הפסד 2:0 לאטאלנטה ו-6:1 בסיכום שני המפגשים משאירה טעם מריר בפה.

האדומים עלו לאחר הפסד 1:4 במשחק הראשון, כשהם יודעים שאפילו נס לא יספיק. אבל כל זה לא הורגש על הדשא. השחקנים של קלינגר נתנו הופעה הירואית וברמה שווה לזו של הקבוצה האיטלקית הקשוחה, שרק לפני שבועיים הביסה את סארייבו 0:8. במחצית הראשונה העניינים היו שקולים לגמרי, אפילו אחרי הפציעה המדאיגה של אלמוג בוזגלו בדקה ה-25, אבל במחצית השנייה הפועל התחילה קצת לזייף. חורים בהגנה, מסירות לא טובות והרבה חוסר ריכוז איפשרו לאטאלנטה להגיע פעם אחר פעם לסכן את השער, שרק שטקוס כמובן מנע ממנה להבקיע אותו.

אבל גם שטקוס לא מושלם, ושני כדורים הצליחו להיכנס: נגיחה של סאפטה בדקה ה71 לאחר הגבהה מושלמת של קסטניה חדרה פנימה, ובתוספת הזמן טעות בהגנה נתנה פתח לקורנליוס המחליף, שמצא את עצמו לבד מול השוער וגלגל פנימה כמעט בעדינות. אטאלנטה המשיכה את הקיץ המושלם שלה, בו לא הפסידה במשחקי אימון או רשמיים וסיימה בתיקו רק פעם אחת, והיא בדרך למפגש מול קופנהאגן על כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.

הפועל חיפה עדכנה לאחר המשחק על מצבו של אלמוג בוזגלו: "נבדק על ידי רופא והפציעה נראית על פניו פחות חמורה ממה שנראה בתחילה. בוזגלו יעבור בתחילת השבוע הבא בדיקת M.R.I".


הרכבים
אטאלנטה:
 פיירלואיג'י גוליני, ג'אנלוקה מאנצ'יני, בראט ג'ימשיטי, אנדראה מאסיילו, טימותי קסטניה, מתאו פסינה, מריו פשאליץ', רמו פרוילר (לוקה ואלזניה), ארקדיוש רצה, פאפו גומס (מוסא בארו 82), דובאן ספאטה (אנדראס קונרליוס 86).


הפועל חיפה
: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריטו מיטרבסקי, גבריאל תמאש, חן דילמוני (גל אראל 75), רסמוס סטויטדט (גילי ורמוט 67), ראדו גינסארי, גיא חדידה, אלמוג בוזגלו (פלקושצ'נקו 31), אתנסיס פאפאזוגלו.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט הצרפתי פרנק שניידר הוציא את המשחק לדרך באצטדיון מאפיי.

סיוסטדט. הפועל חיפה לא נופלת מהאיטלקים (Gettyimages(
סיוסטדט. הפועל חיפה לא נופלת מהאיטלקים (Gettyimages)

דקה 25: אלמוג בוזגלו מעד תוך כדי בעיטה והתפתל מכאבים על הדשא, הוא טופל על המגרש ואז הורד באלונקה.

דקה 30: עדיין ב-10 שחקנים, חיפה נחלצה בקושי מספיגה לאחר התקפה משולבת של אטאלנטה בראשות דובאן ספאטה.

דקה 31: פלקושצ'נקו עלה לשחק, מצבו של בוזגלו מדאיג.

תמאש מול ספאטה. גם שער לא יעזור לאדומים (Gettyimages)
תמאש מול ספאטה. גם שער לא יעזור לאדומים (Gettyimages)

דקה 45: גנסארי בעט פצצה מ-30 מטר, גוליני הגיב היטב.

דקה 71, אטאלנטה עולה ל-0:1: אחרי כמעט שעה ורבע של משחק די שקול, הגבהה של קסטניה הגיע לראש של ספאטה, שהכניע את שטקוס.

דקה 77: חור גדול בהגנה של חיפה, אבל האיטלקים לא הצליחו לנצל אותו והכדור התגלגל החוצה.

דקה 92, 0:2: פשאליץ' ניצל עוד טעות בהגנה כדי למסור לקורנילוס, שלבד מול שטקוס לא התבלבל והכפיל את התוצאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי