הפועל באר שבע הודיעה: וואקמה עובר לטרבזונספור

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

מיד אחרי ההדחה מהליגה האירופית, הודיעה האלופה על סיכום עם הקבוצה הטורקית, והחלוץ ימריא כבר הלילה מקפריסין. האסלביינק על הכוונת של בכר. ההדחה תגרור אובדן הכנסות של 30-25 מליון שקלים

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: טוני וואקמה עוזב את הפועל באר שבע ומצטרף באופן מיידי לטרבזונספור מהליגה הטורקית. הגנרל קיים הערב (חמישי) בניקוסיה את הופעת הפרידה שלו מהמדים האדומים, וימריא עוד הלילה לתחנתו הבאה בקריירה. על הסיכום של וואקמה בטרבזונספור פורסם לראשונה בספורט 1. באר שבע תקבל כמיליון יורו, פיצוי על העברת הנכס ותלך בכל הכוח על מציאת חלופה הולמת.

מיד אחרי שהפסידה 3:1 לאפואל ניקוסיה והודחה מהליגה האירופית (5:3 בסיכום שני המפגשים), האלופה הודיעה הערב שסיכמה עם הקבוצה הטורקית  על מעברו של החלוץ, שימריא כבר הלילה ישירות מקפריסין לטורקיה. "הפועל תדיראן' ב"ש מודה לטוני על תרומתו הרבה לקבוצה לאורך השנים בהן הוא שיחק בה ומאחלת לו מכל הלב הצלחה מלאה ושלמה. "Goodbye and good luck General!", נכתב בהודעת הקבוצה.

הגנרל חלם להיפרד מבאר שבע עם שער שיעלה אותה לשלב הבא, ומסיים קדנציה אדירה עם אקורד סיום צורם משהו בצורת שער חצי עצמי. אחרי המשחק כאמור, כבר הודיעה הקבוצה שהושג סיכום על מכירתו.

ההדחה מהמפעל האירופי תגרור אובדן הכנסות בסדר גודל של 30-25 מליון שקלים, ותכפה סדר יום חדש בטרנר. מגמת שחרור השחקנים תימשך, ובימים הקרובים יתקבלו החלטות לגבי 5-3 שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת. המאמצים להנחית בנגב את נייג'ל האסלביינק, חלוצה של קריית שמונה, יימשכו כל עוד ההולנדי לא נמכר למקום אחר על פני הגלובוס.


וואקמה. ימריא לקפריסין עוד הלילה (אודי ציטיאט)

המאמן ברק בכר התייחס לכישלון הקמפיין האירופי: "ברור שלא עשינו את הדברים כמו שציפינו, זה כואב ומאכזב. לפעמים אפשר להיבנות גם מאכזבות. נתרכז בליגה ונעשה הכול כדי להצליח שם. הגענו לאן שהגענו בזכות הליגה. נכשלנו מבחינת התוצאה, אבל ראיתי גם דברים טובים".

מרואן קבהא, ששיחק בעונה שעברה בשלב הבתים של ליגת האלופות, ניסה להסביר מה גרם לאלופה לאבד את אחיזתה ביבשת. "לצערי עפנו מהליגה האירופית, אין מה לעשות. כולנו רצינו לעלות שלב. נשאר רק להרים את הראש ולהיות מוכנים לליגה. נצא מזה ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי