ייני: בושה שהפסדנו. איביץ': מדובר בכישלון מקצועי וכלכלי

ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ' | דני מרון

קפטן הקבוצה כועס על אי העפלה לאירופה אך מדגיש כי לא תהיה שום השפעה לקראת המשחק הקרוב. מאמן הקבוצה טוען שיש בעיה מנטלית בקבוצה ולא מוכן לדבר על שינויים בסגל בעקבות ההדחה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לראשונה מאז עונת 2014/15 אין לכדורגל הישראלי אף נציגה בשלב בתים אירופי. מכבי תל אביב כבר הובילה 0:2 אחרי שערים של עומר אצילי (פנדל 52) ואלירן עטר (60) והיא הייתה עם רגל וחצי בשלב הבתים של המפעל אך נשרק לחובתה של סגנית האלופה פנדל שנוי במחלוקת. הלברוסן דייק בדקה ה-81 וכבש את השער שחתם את הקמפיין המאכזב של הקבוצות הישראליות באירופה. 

בסיום המשחק שוער הקבוצה פרדראג ראיקוביץ' בעט בזעם בבקבוק שכמעט פגע בשופט המשחק. הסרבי רץ להתנצל ולא הוענש. לאחר מכן התעמת השוער עם הקהל והורד על ידי חבריו לחדר ההלבשה.

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' אמר בסיום המשחק: "זה שוק גדול, אמנם לא הפסדנו את המשחק אבל הפסדנו את הליגה האירופית. היה לנו הרבה מצבים לכבוש אבל זה הכדורגל וגם אחרי הפנדל היה לנו עוד כמה מצבים. ואנחנו נערכים למשחק הבא בעוד שלושה ימים".

לגבי בעיה מנטלית: "אולי באמת יש בעיה מנטלית בקבוצה. השחקנים לא לקחו החלטות נכונות ולא במקרה נשרקו נגדנו שלושה פנדלים".

האם זה כישלון למכבי תל אביב :"אין ספק שמדובר בכישלון מקצועי וכלכלי".

הקטנת הסגל בעקבות ההדחה: "אני לא חושב שזה הזמן לדבר על שינויים בעתיד." 

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני אמר לאחר המשחק: "אנחנו כועסים על עצמנו. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר אבל לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת. אני חושב שהמשחק היה בעוכרינו ובגלל התוצאה בנורבגיה היינו צריכים לרדוף אחריהם לאורך כל המשחק".

על היכולת של איתן טיבי: "טיבי שחקן מנוסה ושחקן נבחרת ישראל לכן אני לא מודאג לגבי היכולת שלו בהמשך העונה".

ההשפעה על ההפסד למשחק הקרוב: "זה בושה שהפסדנו, אנחנו מתביישים במשחק ואנחנו חושבים שהגיע לנו לעלות אבל לא תהיה שום השפעה על המשך העונה". 



שרן ייני. "אנחנו כועסים על עצמנו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי