צפו בתקציר: 0:1 חלש אבל מספיק לצ'לסי אצל פאוק

וויליאן
וויליאן | האתר הרשמי

שער של וויליאן (7) לאחר בישול נפלא של בארקלי הבטיח משחק גדול, אבל שתי הקבוצות נרדמו והבלוז פתחו קמפיין עם שלוש נקודות חשובות. סביליה מחצה את ליאז' 1:5, פרנקפורט ב-10 שחקנים השיגה ניצחון חוץ דרמטי

(גודל טקסט)
התגעגענו: הליגה האירופית היא לא המפעל הכי נוצץ ביבשת ולא התואר הכי נחשק, אבל אפשר לסמוך עליה שתספק דרמות, מתח ואקשן. עם כל כך הרבה משחקים במקביל, איך אפשר שלא. צ'לסי פתחה עונה אירופית הערב (חמישי) עם ניצחון 0:1 קטן על פאוק סלוניקי, אבל הסיפורים הגדולים הגיעו מהמשחקים האחרים: סביליה הוכיחה שהיא רוצה לזכות שוב בתואר עם 1:5 מרשים על סטנדרד ליאז', 10 שחקנים של מחזיקת הגביע הגרמנית פרנק]ורט גברו בדקה ה-89 על פיינליסטית העונה שעברה בחוץ וגם אקס מ.ס אשדוד פיליפנקו הבקיע.


פאוק – צ'לסי 1:0
העיקר הנקודות? צ'לסי חזרה לליגה האירופית לראשונה מאז זכתה בה ב-2013, אבל הציגה יכולת חלשה במשחק מרדים נגד יריבה שבקלות היה אפשר להבקיע מולה יותר משער אחד. סארי שינה את המערך שלו למשחק ונתן לכמה שחקני מפתח לנוח, ביניהם אוליבייה ז'ירו, אדן הזאר וססאר אספיליקווטה. במקומם, עלו שחקנים שבדרך כלל לא מקבלים דקות כדוידה זפאקוסטה ואנדראס כריסטנסן. זה הספיק ל-0:1 משער של וויליאן בדקה ה-7, במהלך היפה ביותר של המשחק, אבל לא בטוח בכלל שזה יספיק להמשך. בטח לא לצמד המשחקים נגד ליברפול בשבוע הבא.


סארי. הרכב לא שגרתי (Gettyimages)
סארי. הרכב לא שגרתי (Gettyimages)


הרכבים
פאוק סלוניקי: אלכסנדרוס פאשאלקיס, פרננדו וארלה, אלין טושקה, עומאר אל כדורי, מאוריסיו, דימיטריס פלקאס, פונטוס ורנבלום, וייריניה, יבגני שאחוב, ייבגני חצ'רידי, ליאו ג'אבה.


צ'לסי: קפה, אנטוניו רודיגר, מרכוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, רוס בארקלי, פדרו, דוידה זפאקוסטה, וויליאן, אנדראס כריסטנסן, אלברו מוראטה.


וויליאן. מבקיע משחק שני ברציפות (AFP)
וויליאן. מבקיע משחק שני ברציפות (AFP)


מהלך המשחק
דקה 7, צ'לסי עולה ל-0:1: אחרי פתיחה מהוססת, בארקלי חדר באמצע ומסר כדור נהדר לוויליאן שהכניע את פשאשאלקיס.


דקה 19: מוראטה הגיע מצוין לכדור עומק אבל מזווית קשה לא הצליח לכבוש.


סביליה – סטנדרד ליאז' 1:5 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הקבוצה שזכתה בתואר שלוש פעמים ברציפות לא עשתה הנחות לבלגים המסכנים. אבר באנגה העלה את האנדלוסים ליתרון כבר בדקה השמינית בבעיטה חופשית מושלמת, אבל ליאז' הצליחה להשוות משער של מוסא ג'נפו בדקה ה-39. אלא שהשוויון החזיק בדיוק שתי דקות לפני שפרנקו ואסקס הקשית לחיבורים מחוץ לרחבה. אם בלגים היו תקוות לחזרה, בן יידר ניפץ אותן עם צמד (49, 70) ובדקה ה-74 באנגה השלים צמד משלו בפנדל כדי לחתום את התוצאה החד משמעית.


לאציו – אפולון לימסול 1:2
אחרי פתיחת עונה צולעת, לאציו מתחילה לחזור לעצמה והיא כבר עם ניצחון שלישי ברצף. והכי חשוב: היא השיגה ניצחון חשוב בבית קשה השבו כל נקודה מכרעת. לואיס אלברטו מצא את הרשת (14) לאחר בישול בעקב מפיליפה קייסדו. הוא הוחלף בדקה ה-62 על ידי צ'ירו אימובילה, שהכפיל את היתרון בפנדל בדקה ה-84. אמיליו זלאיה צימק (88), אבל זה לא הספיק לקפריסאים.


FULL TIME! Well, not a bad way to start our @EuropaLeague campaign #SGEuropa#OMSGE | 1-2 pic.twitter.com/9zaihkkqt1

— Eintracht Frankfurt (@eintracht_eng) September 20, 2018


מארסיי – איינטרכט פרנקפורט 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
פיינליסטית העונה שעברה אירחה את מחזיקת הגביע הגרמני המפתיעה, ללא טאלב טווטאחה הסובל מפציעה בגב. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית משער של לוקאס אוקומפוס לאחר בישול של מלך שערי הליגה הצרפתית פלוריאן תאובין, אבל לוקאס טורו (52) השווה בנגיחה לאחר קרן. פרנקפורט נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-59, כשג'טרו ווילמס עשה עבירה גסה וראה צהוב שני, אבל זה לא הפריע ללוקה לוביץ' לנצל טעות בהגנה בדקה ה-89 כדי להשלים מהפך דרמטי ולהשיג 3 נקודות יקרות במשחק חוץ קשה באחד הבתים הצמודים ביותר במפעל העונה.


תוצאות נוספות:
אחיסאר גנקליקספור – קראסונדאר 1:0


בשיקטאש – סאפרסבורג – 1:3


דינמו קייב – אסטנה 2:2


גנק – מאלמו 0:2


וידאוטון – באטה בוריסוב – 2:0


ראפיד וינה – ספרטק מוסקבה 0:2


סטאד ראן – יאבלונץ 1:2


ויאריאל – ריינג'רס 2:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי