צפו בתקצירים: 0:1 לצ'לסי על וידאוטון בבית, 1:4 גדול לפרנקפורט על לאציו

שחקני פרנקפורט חוגגים
שחקני פרנקפורט חוגגים | AFP

טוואטחה נכנס בדקה ה-78 ובישל לדה קוסטה (94) שהשלים צמד(4), קוסטיץ' (28) ויוביץ' בשער נהדר (52) הוסיפו לחגיגה על תשעה שחקנים של לאציו. פארולו (23) השווה זמנית. מוראטה (70) נתן לבלוז ניצחון דחוק

(גודל טקסט)

לפחות השיגו שלוש נקודות. צ'לסי לא נראתה טוב הערב (חמישי) נגד וידאוטון ההונגרית, אבל הצליחה לנצח 0:1 ולייצב את עצמה בראשות הבית שלה בליגה האירופית. במשחק המקביל, איינטרכט פרנקפורט השיגה 1:3 ענק על לאציו החזקה ועלתה גם היא לראשות הבית שלה. סביליה, לעומת זאת, הופתעה ברוסיה עם 2:1 לקראסנודר.


צ'לסי – וידאוטון 0:1 (
לחצו כאן וצפו בתקציר)
ממשחק בית של קבוצה כמו צ'לסי נגד קבוצה כמו וידאוטון לא ציפיתם להיות צמוד כל כך. אבל ההונגרים הוכיחו שהם קשוחים ובלמו התקפה אחרי התקפה של צ'לסי, שאפילו ההרכב המשני שלה כל כך חזק שהיא לא יכולה להשתמש בו כתירוץ. פדרו (שהוחלף על ידי הזאר), לופוס-צ'יק, מוראטה, זפאקוסטה ופברגאס פתחו וניסו להבקיע, אך ללא הצלחה. רק בדקה ה-70 הצליחו הבלוז לחדור את הבונקר כשוויליאן הכניס כדור למוראטה, שניצל בלבול בהגנה כדי לכבוש את השער המיוחל. אחרי ניצחון ותיקו מול ליברפול, צ'לסי לא נראית טוב וכשהצמרת באנגליה כל כך צפופה היא תצטרך את כל השחקנים, גם ההרכב הראשון וגם אלה שמשתתפים רק ברוטציה, ביכולת הרבה יותר טוב מזו שראו הערב.

פדרו. הרכב משני יחסית של סארי (Gettyimges)
פדרו. הרכב משני יחסית של סארי (Gettyimges)

מהלך המשחק
דקה 70, צ'לסי עולה ל-0:1
: סוף סוף! אחרי 70 דקות של ניסיונות כושלים, בלבול ברחבה של וידאוטון איפשר למוראטה לבעוט מקרוב ולהעלות את צל'סי ליתרון.

איינטרכט פרנקפורט – לאציו 1:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
איזה ערב של המארחת. לאציו היתה פייבוריטית ברורה לפני המשחק, אבל מחזיקת הגביע הגרמני פשוט עשתה מה שבא לה בכל חלק במגרש והתוצאה בהחלט שיקפה זאת. נכון, היריבה שיחקה בתשעה שחקנים החל מהדקה ה-59, אבל זה כבר היה במצב של 1:3 כך שזה בהחלט לא תירוץ. דה קוסטה פתח את החגיגה כבר לאחר ארבע דקות, ושוויון של פארולו (23) לא הבהיל את פרנקפורט. חמש דקות לאחר מכן קוסטיץ' החזיר את היתרון לגרמנים, ובדקה ה-52 זה כבר היה 1:3 לאחר מתפרצת נהדרת והקפצה מעל השוער של יוביץ'. טאלב טוואטחה, החולייה הישראלית, נכנס בדקה ה-78 ובתוספת הזמן נתן את החותמת שלו למשחק עם בישול גדול לדה קוסטה, שהשלים צמד. פרנקפורט ראשונה בבית שכולל את לאציו ומארסיי? מרשים, בהחלט מרשים.

מהלך המשחק
דקה 4, פרנקפורט עולה ל-0:1
: זה היה מהיר. כדור קרן לאורחת הגיע לדני דה קוסטה שלא כוסה על ידי ההגנה ונגח פנימה.

דקה 23, 1:1: מתפרצת נהדרת של לאציו הסתיימה עם מסירת רוחב של חואקין קוררה למרקו פארולו, שכבש בנגיעה.

לוקה יוביץ'. פרנקפורט שולטת בכל המגרש (Gettyimages)
לוקה יוביץ'. פרנקפורט שולטת בכל המגרש (Gettyimages)

דקה 28, פרנקפורט עולה ל-1:2: זה עדיין המגרש של הגרמנים. הם הסתובבו ברחבה של לאציו כרצונם וזה נגמר עם בעיטה של פיליפ קוסטיץ' לרשת.

דקה 52, 1:3: לאציו ניסתה להשוות שוב, אבל איבדה את ההגנה. מתפרצת נהדרת הסתיימה עם הקפצה של יוביץ' מעל השוער ושער נהדר.

דקה 94, 1:4: זה כבר חגיגה. טאלב טוואטחה, רבע שעה לאחר שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור וחדר מצד שמאל כמו שהוא אוהב, ואז העביר רוחב נהדר לדה קוסטה שהשלים צמד.

שחקני פרנקפורט חוגגים. ניצחון באמת גדול (AFP)
שחקני פרנקפורט חוגגים. ניצחון באמת גדול (AFP)

תוצאות נוספות
אפולון – מארסיי 2:2
באטה – פאוק סלוניקי 4:1
יבלונץ – דינמו קייב 2:2
קרסנודר – סביליה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
מאלמו – בשיקטאש 0:2
ריינג'רס – ראפיד וינה 1:3
סראפסבורג – גנק 1:3
ספרטק מוסקבה – ויאריאל 3:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
סטנדרד ליאז' – אחיסאר 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי