צפו: שלושער ענק ללופטוס צ'יק, 1:3 לצ'לסי על באטה

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Gettyimages

הקשר כיכב (2, 8, 54) ונתן לסארי עוד שלוש נקודות קלות בליגה האירופית. סביליה התפוצצה עם 0:6 על אקיסאר הטורקית, לאציו גברה 1:3 על מארסיי ופרנקפורט (טוואטחה לא שותף) ניצחה את אפולון 0:2

(גודל טקסט)

אחרי סבב המשחקים הראשון של הערב (חמישי), המחזור השלישי של הליגה האירופית הושלם עם ניצחון גדול של צ'לסי, שעד עתה ניצחה רק בתוצאות 0:1 קטנות במפעל, 1:3 על באטה בוריסוב. בקרב המסקרן בין לאציו למארסיי יצאו האיטלקים כשידם על העליונה עם 1:3 בעוד סביליה ו-וויאריאל הביסו את אקיסאר (0:6) ואת ראפיד וינה (0:5) בהתאמה. טאלב טוואטחה לא שותף בניצחון השלישי של פרנקפורט בבית, 0:2 על אפולון לימסול.

צ'לסי – באטה 1:3
סארי הלך על השיטה שעבדה לו בשני המשחקים הקודמים, כשעלה עם הרכב משני יחסית. בין השאר, הוא בחר לעלות עם רובן לופטוס צ'יק שגמל לו בגדול. למעשה, כבר תוך שתי דקות הקשר הוכיח את עצמו כראוי ליותר מהרב משני עם שער נהדר מבישול של זפאקוסטה, ושש דקות לאחר מכן הוא כבר השלים צמד לאחר קרן. משם הבלוז נחו, ונתנו למשחק להתנהל רגוע עד הדקה ה-54 אז שוב לופטוס צ'יק כבש, הפעם בבעיטה יפה מחוץ לרחבה. שער מצמק של ראיוס בדקה ה-80 לא הספיק לבלראוסים, שנותרו במקום האחרון בבית.

מארסיי – לאציו 3:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הצרפתים כבר חשבו שהם יוצאים מהתקופה הרעה עם שני ניצחונות ליגה במחזורים האחרונים, אבל גילו שבזירה האירופית עדיין יש להם לאן להשתפר. וואלאס העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-10 לאחר קרן, ולמרות שהתוצאה נשמרה עד סיום המחצית מארסיי לא באמת הצליחה ליצור הזדמנות. בדקה ה-50 קאייסדו הכפיל, גורם לגארסיה לבצע שני חילופים חיוניים מאוד. השינוי במשחק הורגש מיד ופיינליסטית העונה שעברה חזרה לתקוף והיתה קרובה לצמק. בדקה ה-86 זה גם קרה, עם בעיטה חופשית מושלמת של פאייט. בכוח מחודש, המארחת יצאה להתקפה בניסיון להשיג שוויון דרמטי, אבל הפקירה את ההגנה ונענשה בדקה ה-90 מרגלי אדם מרוסיץ'. עם שני הפסדים ותיקו, מארסיי תצטרך להפוך את הסיבוב השני של שלב הבתים למשהו מיוחד כדי לעלות. לאציו, בניתיים, נראית בדרך הבטוחה לשלב הנוק-אאוט.

שחקני לאציו חוגגים. ניצחון חוץ חשוב מאוד (Gettyimages)
שחקני לאציו חוגגים. ניצחון חוץ חשוב מאוד (Gettyimages)

תוצאות נוספות
בשיקטאש – גנק 4:2

איינטרכט פרנקפורט – אפולון 0:2

יבלונץ – אסטנה 1:1

פאוק סלוניקי – וידאוטון 2:0

ריינג'רס – ספרטק מוסקבה 0:0

ראן – דינמו קייב 2:1

סארפסבורג – מאלמו 1:1

סביליה – אקיסאר 0:6 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)

סטנדרד ליאז' – קרסונדאר 1:2

ויאריאל – ראפיד וינה 0:5

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי