צפו בתקציר: ארסנל בשלב הבא אחרי 0:0 עם ספורטינג ליסבון

מחיטריאן
מחיטריאן | Gettyimages

התותחנים עלו לנוקקאוט בזכות הניצחון של קרבאח במשחק המקביל, מתייה הורחק (78). 90 דקות לדאבור ב-2:5 של זלצבורג שעלתה גם היא, 1:1 למילאן עם בטיס, 62 דקות לנאתכו ב-1:5 של אולימפיאקוס על דודלאנג'

(גודל טקסט)

אחרי המשחקים המוקדמים בהם צ'לסי הבטיחה את המקום בשלב הבא, גם המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית הגיע לסיומו כשארסנל הבטיחה את מקומה בשלב הבא אחרי 0:0 עם ספורטינג ליסבון,סיימה ב-1:1 בבטיס, מונאס דאבור ורד בול זלצבורג הבטיחו עלייה גם הם עם 2:5 על רוזנבורג המסכנה ואולימפיאקוס פירקה 1:5 דודלאנג' הצנועה מלוקסמבורג.

ארסנל – ספורטינג ליסבון 0:0
שתי הפייבוריטיות הברורות בבית נפגשו באיצטדיון האמירויות לקרב על ראשות הבית. התותחנים ידעו שניצחון יעניק להם את הכרטיס לשלב הבא, אך לא הצליחו לייצר מצבים בחצי הראשון, למעט ניסיון של וולבק בדקה ה-17 מכדור רוחב של גנדוזי אחרי מהלך יפה, אך הגנת ספורטינג הרחיקה מקו השער. אותו וולבק גם ירד מהמגרש באלונקה בדקה ה-29 אחרי נחיתה לא טובה בעקבות ניסיון נגיחה, מה שגרם לדאגה על ספסל התותחנים. האנגלי פינה את מקומו לאובמיאנג.


וולבק יורד פצוע מכר הדשא (gettyimages)

הגבוני עוד ניסה לאיים על השער כשהגיע למספר מצבים קורצים אך לא ייצר איום ממשי על שער האורחים. גם בדקה ה-87, אחרי שסחט הכשלה על סף הרחבה וכרטיס אדום מז'רמי מתייה אקס ברצלונה, בעט את הכדור החופשי החוצה. בעקבות הניצחון של קרבאח 0:1 על וורסקלה פולטבה במשחק המקביל בבית, התותחנים הבטיחו רשמית את עלייתם לשלב הבא. גם ספורטינג נמצאת בעמדה טובה עם שבע נקודות במאזנה.


ריאל בטיס – מילאן 1:1 (צפו בתקציר)

הרוסונרי הגיעו לאצטדיון בניטו ויימרין בידיעה שניצחון חוץ על יריבתם יקפיץ אותם למקום הראשון בבית ו'. זה התחיל רע עבורם כשלו סלסו הארגנטינאי כבש מתוך רחבת ה-16 ממסירה מדוייקת של פירפו הצעיר.


שחקני סלטיק חוגגים את שער היתרון (AFP)

המילאנזים כנראה שמעו שבמשחק המקביל בבית אולימפיאקוס של ביבראס נאתכו מפרקת את דודלאנג' 1:5 ויכולה לעקוף אותם בטבלה, כשבדקה ה-62 סוסו השווה מכדור חופשי שעבר את כל שחקני ההגנה וחדר לרשת. התוצאה נשמרה עד לסיום, חניכיו של גאטוסו אמנם הצליחו לחזור מפיגור אך ירדו למקום השלישי עקב יחס שערים עדיף ליוונים.

רוזנבורג – זלצבורג: 5:2 (צפו בתקציר)
מונאס דאבור אמנם לא השכיל לכבוש הערב אך קבוצתו עלתה רשמית לשלב הבא אחרי ניצחון רביעי שלה שנתן לה מאזן מושלם במפעל. מי שנתן לישראלי פייט רציני בקרב על מלכות השערים במפעל הוא חברו לקבוצה טאקומי מינאמינו היפני שהפציץ שלושער לרשת של הנורבגים (6,20,45).

בתווך, פרדריק גולבראנדסן (37) ועצמי של הובלנד (57) סגרו את הסיפור, סמואל אדגבנרו (52) וג'נסם (62) רק צימקו עבור הנורבגים שסיימו את חלקם במפעל.


אולימפיאקוס – דודלאנז' 1:5
ביברס נאתכו ואלימפיאקוס לא ריחמו על נמושת הבית והביסו אותה 1:5, כדי להשתוות למילאן עם שבע נקודות במאבק על המקום בשני בבית, מתחת למוליכה ריאל בטיס עם שמונה נקודות. קפטן נבחרת ישראל פתח בהרכב והשלים 62 דקות, לפני שהוחלף ביאיא טורה. זה התחיל כבר בדקה השישית משער של ואסיליס טורוסידיס והמשיך עם צמד של קונסטנטינוס פורטוניס (15, 36) ושערים של לזארוס כריסטודולופולוס (26) ושל קוקה המצרי (70). מנגד, נציגת לוקסמבורג התכבדה בשער בכורה במפעל כשדאנל סינאני צימק בדקה ה-69.


נאתכו הערב. 62 דקות לישראלי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי