צפו: מהפך ו-2:5 למילאן, דאבור וזלצבורג עלו מהמקום הראשון

שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים | Gettyimages

האיטלקים, שנקלעו לפיגור מביך נגד דודלאנג' החלשה, מחצו אותם 2:5, אלופת אוסטריה נותרה מושלמת עם 0:1 על לייפציג בדרבי של רד בול. בטיס עלתה אחרי 0:1 על נאתכו ואולימפיאקוס, ארסנל הביסה 0:3 בחוץ

(גודל טקסט)

חמש קבוצות הבטיחו הלילה (חמישי) את מקומן בשלב הבא של הליגה האירופית לאחר המחזור החמישי במסגרת שלב הבתים. זלצבורג, זניט, בטיס, פנרבחצ'ה ודינמו קייב. מילאן, שנקלעה לפיגור ביתי מביך מול דודלאנג', הצליחה להתעשת והתקרבה גם היא לשלב 32 האחרונות של המפעל. ארסנל, שעלתה כבר במחזור הקודם, הביסה בקייב את ורסקלה 0:3 בהרכב משני (לחצו כאן וצפו בתקציר).


מילאן –  דודלאנג' 2:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר
)

הרוסונרי היו קרובים לתוצאה מביכה במיוחד, אך התעשתו בזמן והשיגו מהפך יקר. המשמעות: גם הפסד בהפרש של שער אחד מול אולימפיאקוס במחזור הסיום יעלה את מילאן לשלב 32 האחרונות לצד בטיס. קורטוטנה כבש ראשון (21), שטולץ (39) וטורפל (59) הפכו, אך עצמי של סטלביו (67), שער של צ'להאנולו המצוין (70) ועוד אחד של בוריני (80) דאגו להרגיע את את האוהדים בסן סירו. 

זלצבורג – לייפציג 0:1

חמישה ניצחונות בחמישה משחקים, זה המאזן המרשים של מואנס דאבור (הוחלף בתוספת הזמן) ורד בול זלצבורג בשלב הבתים של הליגה האירופית. בצל הדיווחים על אפשרות למכירה, אלופת אוסטריה לא עשתה לאחות הגדולה חשבון וניצחה הודות לשער של גולבראנדסן בדקה ה-74. הגרמנים, שהיו בעמדה טובה, עלולים למצוא את עצמם בחוץ במחזור הסיום לאור הניצחון של סלטיק על רוזנבורג בנורבגיה.


Ende! SIEG, SIEG, SIIIIIIIIIIIEEEEEG!!!!!!! 5/5 ☑️ #UnserBewerb#FCSRBL 1-0 pic.twitter.com/jSYzfcQuL7

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) November 29, 2018


בטיס – אולימפיאקוס 0:1

הספרדים הבטיחו את העלייה לשלב הבא ושמרו על המקום הראשון בבית. סרחיו לאון החמיץ מהנקודה הלבנה (18), אך סרחיו קנאלס העניק ניצחון עם בעיטה מדויקת (39). ביברס נאתכו, שיארח במחזור הסיום את מילאן, עלה מהספסל בדקה ה-81 ולא הצליח לעזור לחבריו להשיג את התוצאה הרצויה.

כל תוצאות הערב בליגה האירופית
 

⏰ RESULTS ⏰

Best performance so far? #UELpic.twitter.com/YKPogAJDGS

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) 29 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי