כמיטב המסורת: באיירן אלופה עם 0:6 ענק על וולפסבורג. צפו

לאם
לאם | Gettimages

הבווארים התעללו בזאבים וקטפו תואר נוסף. לבנדובסקי כבש את ה-75 שלו במועדון, שער אדיר לרובן. אינגולשטאט ואלמוג כהן הסתבכו

(גודל טקסט)
באיירן מינכן עשתה זאת בסטייל. 0:6 ענק על וולפסבורג סידר לקרלו אנצ'לוטי אליפות גם בגרמניה ושיא גרמני של אליפויות למועדון. הבווארים זכו בתואר בפעם ה-27 עם הצגה גדולה, שערים נפלאים של אלאבה ורובן וצמד של רוברט לבנדובסקי.

 סגניתה לייפציג איפשרה לבווארים לחגוג כששמטה שתי נקודות בבית מול אלמוג כהן ואינגולשטאט, שמצדם עשו עוד צעד לעבר ירידת ליגה. האחרונה דרמשטאט הביסה 0:3 את פרייבורג ונשארה (עדיין) בתמונת ההישרדות דורטמונד אכזבה עם 0:0 בבית עם קלן, בעוד ברמן הלוהטת מתקרבת לכרטיס לליגה האירופית אחרי 0:2 על הרטה ברלין.


וולפסבורג – באיירן מינכן 6:0
אליפות בסטייל. אמנם היו רגעים שהיא לא הרשימה, היו כאלה שלייפציג התקרבה, אבל באיירן מינכן הוכיחה שוב שהיא רמה אחת מעל הבונדסליגה. ניצחון מוחץ בפולקסווגן ארנה העניק לבווארים אליפות 27 (שיפור שיא גרמני) כשפער של עשר נקודות בפסגה בלתי מחיק כשנותרו שלושה מחזורים לסיום ולייפציג נמצאת מאחור.


אלארבה
אלאבה, שער יפה (Gettyimages)


החגיגה הגדולה החלה בכדור חופשי נהדר של דויד אלאבה בדקה ה-19. רוברט לבנדובסקי הלוהט נעץ את ה-27 שלו העונה אחרי בישול של תומאס מולר בדקה ה-36. בדקה ה-45 הגיע השער ה-75 של החלוץ במדי הבווארים. קינגסלי קומאן שנרכש באופן רשמי אמון על הבישול שסידר לפולני מקום ראשון בטבלת הכובשים של הבונדסליגה. בדקה ה-75 גם אריאן רובן הוותיק הצטרף לחגיגה ועשה זאת בגדול עם בעיטה אדירה מקצה הרחבה לחיבור. ה-11 שלו העונה.


רובן
רובן אחרי השער הענק שלו (Gettyimages)


בדקה ה-78 הורחק האקס לואיס גוסטבו באדום והותיר את הזאבים בעשרה שחקנים. שתי דקות לאחר מכן, גם תומאס מולר שחווה עונה לא משכנעת, הצטרף לרשימת הכובשים עם החמישי. עברו חמש דקות וג'ושואה קימיך נעץ את השישי. אליפות בסטייל כבר אמרנו?


לייפציג – אינגולשטאט 0:0
אלמוג כהן רשם עוד 90 דקות וחבריו הצליחו לא לספוג מול הפתעת העונה, למרות שנותרו בדקה ה-86 בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אלפרדו מוראלס. הבווארים רחוקים ארבע נקודות מחוף מבטחים כשנותרו להם שלושה מחזורים לסיום.



דורטומונד – קלן 0:0
שערים של פייר אמריק אובמיאנג ומרקו רויס נפסלו בטענות נבדל והאורחים הולכים ומסתמנים ככבשה השחורה של השוורצגלבן. דורטמונד רשמה משחק שביעי ללא ניצחון על קלן ונותרו במקום השלישי.

Borussia Dortmund v 1. FC Koeln - Bundesliga : News Photo


רויס. שער שלו נפסל (Getty)


דרמשטאט – פרייבורג 0:3
פליקס פלאטה,  ג'רום גונדורף וסוון שיפלוק כבשו והמארחת רשמה ניצחון שלישי רצוף ועדיין כנראה שכל ההתעוררות הזאת באה מאוחר.  דרמשטאט עדיין רחוקה תשע נקודות מחוף מבטחים שלושה מחזורים לסוף, ותיקו במשחק מחר בין המבורג לאאוגסבורג יסגור את העניין גם מעשית.


ורדר ברמן – הרטה ברלין 0:2
מועדון הפאר מצפון גרמניה רשם ניצחון תשיעי ב-11 משחקים (!) וממצב של סכנת ירידה הפכו שחקניו של אלכסנדר נורי למועמדים לכרטיס לליגה האירופית.


במשחק נוסף:
 מיינץ 1 (יושינורי מוטו 89) – מנשגלדבאך 2 (לארס שטינדל 31), ניקו שולץ 46)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי