"היורש האמיתי של קלופ, סטייל כמו פפ": בדורטמונד מאושרים מבוס

פיטר בוס
פיטר בוס | טוויטר

השוורצגלבן שמחים מההחתמה של פיטר בוס ("כדורגל רענן ונפלא") ומתכננים להשקיע סכומי כסף גדולים בשדרוג הסגל

(גודל טקסט)
לאחר שהוצג אתמול (שלישי), ידון בימים הקרובים פיטר בוס עם ראשי בורוסיה דורטמונד על תוכניות הרכש לעונה הקרובה. המנהל המקצועי מיכאל צורק מעוניין לרכוש שחקנים מוכשרים וצעירים ולהמשיך את הדרך בה שיחקה אייאקס של בוס בעונה החולפת. לפי דיווח ב"טלחראף" ההולנדי השוורצגלבן ישקיעו סכומי כסף גדולים כדי לשדרג את הסגל.

 

צורק אמר על בוס: "הוא משחק כדורגל רענן עם שחקנים מאוד התקפיים, עד שלפעמים ממש נפלא לראות את הכדורגל שלו. יש לו פילוסופיה מיוחדת שמתאימה מאוד עבורנו". בדורטמונד התלהבו מהגרמנית של בוס ומקווים שמצאו את היורש האמיתי של יורגן קלופ. ההולנדי הכחיש שינסה לרכוש את קאספר דולברג מאייאקס. "לא דיברנו על כך. אני לא רוצה לראות אותו כאן".


 

"בילד" ו"ספורט1" הגרמני כתבו ששבוע אחרי שתומאס טוכל עזב חזרו החיוכים לדורטמונד. "זה נראה כמו אהבה אמיתית בין המאמן לבוס של המועדון – האנס-יואכים ואצקה". הכתבים אפילו בדקו את הלבוש בו הופיע בוס וקבע: "הייתה לו נגיעה של הסטייל של פפ גווארדיולה".

 

השחקן הראשון בו בוס עלול להיתקל הוא החלוץ האיטלקי מאריו באלוטלי שנמצא במו"מ עם הקבוצה. סוכנו מינו ראיולה הבטיח שהוא ישחק בדורטמונד. הוא כבש 17 שערים ב-28 הופעות בניס, אבל גם ספג שלושה כרטיסים אדומים. למרות דברי הסוכן, באירופה מפקפקים בדברים.

Nobby Dickel hat unseren neuen Cheftrainer bereits zum Interview getroffen. #welkombosz#bvbpic.twitter.com/fMcPl1iMTb

— Borussia Dortmund (@BVB) June 6, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי