לבנדובסקי תוקף את שחקני באיירן: איכזבו אותי, אני כועס

ריאל מדריד באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי
ריאל מדריד באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי | AFP

החלוץ התראיין בפולין וסיפר שהיה מתוסכל מכך שלא סייעו לו לזכות בתואר מלך השערים, בגרמניה טוענים שהכעס מופנה גם לעבר המאמן קרלו אנצ'לוטי. בדרך לריאל מדריד?

(גודל טקסט)
 רוברט לבנדובסקי כבש אתמול (שבת) שלושער בניצחון של פולין על רומניה 1:3 בוורשה שהבטיח כמעט סופית את עליית הפולנים למונדיאל 2018 ומיקם את החלוץ הפנטסטי בפסגת טבלת השערים במוקדמות המונדיאך עם 11 שערים, בצוותא עם כריסטיאנו רונאלדו.

 

לפני המשחק התראיין החלוץ לעיתון הפולני "סופר אקספרס" ומתח ביקורת קשה על חבריו בבאיירן מינכן, ראיון שצריך להדאיג מאוד את הגרמנים, במיוחד לאור הפרסומים העיקשים במהלך העונה לפיהם ריאל מדריד מתעניינת בו וסרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו אף הציעו לו להגיע לבלאנקוס אחרי המפגש בין השתיים בליגת האלופות.


 

לבנדובסקי כזכור איבד את תואר מלך השערים במחזור האחרון בבונדסליגה לפייר-אמריק אובמיאנג. ערב המחזור הפולני הוליך עם 30 שערים לעומת 29 של הגבונזי, אבל במחזור האחרון כוכבה של דורטמונד כבש צמד בניצחון על ורדר ברמן (3:4) בעוד שחלוץ באיירן לא הבקיע ב-1:4 על פרייבורג ונותר ללא התואר האישי היוקרתי.

 

כעת הוא יצא בהתקפה על חבריו לאלופה שלטענתו לא סייעו לו לזכות בתואר מלך השערים: "עכשיו זה כבר לא כואב לי, אבל זה כאב לי מיד אחרי המשחק. אולי בגלל שלא הייתי לגמרי מרוצה מאיך שהחברים בקבוצה תמכו בי. מיד אחרי המשחק כעסתי מאוד והייתי מאוכזב מחברי".


רוברט לבנדובסקי. בפולין הוא הכוכב הבלתי מעורער (AFP)
רוברט לבנדובסקי. בפולין הוא הכוכב הבלתי מעורער (AFP)


השחקן סיפר שעלה לשחק ברבע גמר האלופות נגד ריאל כשהוא פצוע והקריב את עצמו למען הקבוצה, וציפה שיעשו אותם דברים גם עבורו. לדברי "בילד" לבנדובסקי מאוכזב גם מהמאמן קרלו אנצ'לוטי שלא אמר לשחקנים לסייע לו לזכות בתואר מלך השערים.

 

החלוץ גם הביע דאגה לגבי הסגל שיהיה לבאיירן בעונה הבאה. עד כה באיירן לא רכשה אף כוכב על והיא עדיין מנסה להחתים את אלכסיס סאנצ'ס מארסנל וקורנטן טוליסו מליון. הפולני מתוסכל מכך שלא זכה עדיין בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי