ביקורת על טכנולוגיית הווידאו שלא ביטלה שער מנבדל של באיירן מינכן

באיירן מינכן
באיירן מינכן | צילום: AFP

אחרי ה-4:5 הדרמטי על בורוסיה דורטמונד בפנדלים, בגרמניה לא מבינים איך לא קיבל השופט את המידע כי היה נבדל של קימיך. פיטר בוס: "הובלנו שתי דקות לסיום, זה מצב שחייבים לנצח בו"

(גודל טקסט)

למרות היכולת הרעה יחסית של באיירן מינכן, קרלו אנצ'לוטי זולל התארים לקח עוד גביע וניצח בסופרקאפ הגרמני את בורוסיה דורטמונד 4:5 בפנדלים אחרי 2:2 בסיום המשחק. פיטר בוס ממשיך בפתיחה הצולעת של העונה, אבל צריך לזכור שגם באייאקס בשנה שעברה כבר דיברו על החלפתו עד שהשחקנים למדו את השיטה.


"בילד" כתב הבוקר שלמרות הכנסת השימוש בטכנולוגיית הוידאו, יש עדיין ללמוד את הנושא. מצלמות הטלוויזיה של ערוץ ZDF הוכיחו בברור שג'ושוע קימיך היה בנבדל בשער השיוויון של באיירן, אבל אחרי שהשופט ביקש את עזרת אנשי הווידאו הם אישרו שהשער חוקי. רשת "יורוספורט" ששידרה את המשחק השתמשה בקו דמיוני שהוכיח בברור שהשחקן עמד בנבדל והשוויון של באיירן לא היה חוקי. נורי שאהין מדורטמונד אמר: "הבנתי שהיה נבדל ברור". דורטמונד המתוסכלת הפסידה בפעם החמישית מששת משחקיה האחרונים נגד באיירן.




קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "נהיה מוכנים לבונדסליגה. אין לכם מה לדאוג". שוב הוכח שלמשחקי ההכנה אין משמעות. באיירן נוצחה ארבע פעמים בידידות לפני המשחק ועדיין זכתה בתואר וגם חזרה פעמיים מפיגור נגד דורטמונד. אנצ'לוטי: " ההכנות שלנו לעונה לא היו אידיאליות. אני מצפה שנשתפר במשחק הקרוב שלנו נגד לברקוזן בפתיחת הליגה ביום שישי. היינו מרוכזים במשחק הזה ואני בטוח שנשתפר".


Proud of your effort. Enjoy, Champions!!

Stolz auf unsere Arbeit und Bemühung. Genießt es Gewinner!! #MiaSanMia@FCBayernpic.twitter.com/J2eIJHC5T2

— Carlo Ancelotti (@MrAncelotti) August 5, 2017

סוון אולריך שעמד במקום מנואל נוייר הפצוע היה הגיבור של באיירן והציל בעיטות של סבסטיאן רודה ומארק ברטרה: "ההכנות היו גרועות, אבל במחצית הראשונה ראינו את באיירן שכולם רצו לראות. אני מאושר שיכולתי לעזור". באיירן זכתה בתואר פעם שביעית והפכה לשיאנית בסופרקאפ.


בוס במשחקו הרשמי הראשון כמאמן דורטמונד אמר: "הובלנו פעמיים ובמצב כזה אנחנו חייבים לנצח משחקים. גם בפנדלים הובלנו אז זה שלוש פעמים. הובלנו שתי דקות לסיום. זה משחק שאתה חייב לנצח בו. אני לא מרוצה. בשער הראשון שיחקנו מצוין והלחץ שלנו למעלה השפיע. לאחר מכן באיירן היתה טובה יותר. במחצית השנייה היינו יותר קומפקטים, אבל אחר כך איבדנו יותר מדי כדורים".


מריו גצה שחזר לאימונים אחרי חמישה חודשים בהם נעדר בגלל מחלת מטבוליזם נעדר מהסגל. בוס הסביר: "צריך להיות זהיר איתו. אחרי שכבר התקדם הוא עשה צעד אחורה. יש לי סבלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי