צפו בתקציר: באיירן טיילה עם 0:5, שלושער לאובמיאנג ב-0:4 של דורטמונד

קומאן
קומאן | AFP

הבווארים שייטו מול קמניצר הקטנה, צמד ללבדובסקי. 0:4 לבוס ודורטמונד, הגבונזי השווה את שיא הכיבושים לזר בדורטמונד. 90 דקות לטוואטחה בניצחון פרנקפורט

(גודל טקסט)
הליגה הגרמנית תצא לדרך בסוף השבוע הבא והיום (שבת( נערך הסיבוב הראשון בגביע הגרמני. באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד לא התקשו לשייט לסיבוב הבא.




קמניץ – באיירן מינכן 5:0

אחרי הזכיה בסופרקאפ, הבווארים של קרלו אנצ'לוטי טיילו מול הקבוצה ממזרח גרמניה. הרכב חזק יחסית סיפק את העבודה. רוברט לבנדובסקי כבש ראשון ופרנק ריברי סידר לקינגסלי קומאן את השני (51). כעבור תשע דקות לבנדובסקי השלים צמד. פרנק ריברי הוסיף בדקה ה-79 ומאטס הומלס סגר סיפור בדקה ה-89.



לבנדובסקי, התחיל בהפצצה (AFP)


ריילסינדן-ארלן – בורוסיה דורטמונד 4:0

בצל סאגת עוסמאן דמבלה, השוורצגלבן של פיטר בוס העיפו את קבוצת החובבים ללא בעיה. מארק ברטרה (12) העניק יתרון. פייר-אמריק אובמיאנג שנשאר במועדון למרות חיזורים רבים עשה היסטוריה קלה כשהשווה את מאזנו של סטפן שפויזאט השווייצרי עם 123 שערים עבור המועדון, מספר השערים הגבוה ביותר עבור זר בדורטמונד.


123 – @Aubameyang7 has now equaled Stephane Chapuisat as Dortmund's best foreign scorer ever in competitive games (123 each). History. pic.twitter.com/gbQIBemLul

— OptaFranz (@OptaFranz) August 12, 2017

החלוץ כבש בפנדל (41) והוסיף את השני שלו (55) אחרי בישול של הרכש מחמוד דאהוד. הגבונזי השלים שלושער בדקה ה-80. ילד הפלא השבדי אלכסנדר איזק בן ה-17, המכונה "זלאטן השחור" נכלל בסגל של בוס.


ארנטברוק – פרנקפורט 3:0

החבורה של ניקו קובאץ' שנוצחה אשתקד בגמר החלה במסע ברגל ימין מול יריבה מהליגה הרביעית. זה החל לא טוב עם אדום שספג דויד אברהם בדקה ה-22 אבל כעבור 13 דקות המגן האמריקני טימותי צ'נדלר האמריקני כבש ראשון אחרי בישול של סבסטיאן האלה הצרפתי שנרכש מאוטרכט. מיאט גצ'ינוביץ' הכפיל בדקה ה-72 אחרי עוד בישול של האלה שהשלים בעצמו את התוצאה מבישול של רכש נוסף, ייטרו ווילמס בדקה ה-76. טאלב טוואטחה שיחק 90 דקות בהרכב פרנפקורט.



משחקים נוספים:

ארפורט – הופנהיים 1:0


לונבורגר – מיינץ 3:1


לר – קלן 5:0



גרמניה הלברשטאדט – פרייבורג 2:1


קיקרס אופנבך – ורדר ברמן 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי