צפו בחגיגה גרמנית: 0:3 לדורטמונד, 0:1 להופנהיים, 0:2 לשאלקה

דורטמונד
דורטמונד | Gettimages

בוס עלה בהרכב סופר התקפי וקיבל תמורה מפולישיץ', ברטרה בשער נהדר ואובמיאנג. צמד ללקי שהגיע מאינגולשטאט. שחקן המבורג חגג שער, נפצע והוחלף, הרויאל בלוז הפתיעו את לייפציג

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
פחות מ-24 אחרי הניצחון של באיירן מינכן 1:3 על לברקוזן במשחק הפתיחה של עונת 2017/18, אותתה דורטמונד לבאוורים כי הפעם מחכה להם תחרות הרבה יותר צמודה על הכתר. השוורצגלבן הביסו 0:3 בחוץ את וולפסבורג ועקפו לפחות במחזור הראשון את יריבתם השנואה בטבלה.


הופנהיים, שספגה באמצע השבוע הפסד ביתי 2:1 לליברפול במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות, נראתה למרות ה-0:1 הדחוק על ברמן בבית כאילו ראשה מצוי יותר במשחק הגומלין על העלייה לשלב הבתים ביום רביעי באנפילד. ב-19:30 תשחק סגנית האלופה מהעונה שעברה לייפציג  בגלזנקירשן מול שאלקה.


 

 אגב, כל שבעת המשחקים עד כה בבונדסליגה הוכרעו, והמשחקים ששוחקו עד כה היום הסתיימו בניצחונות על האפס.


וולפסבורג – דורטמונד 3:0

פיטר בוס פתח בהרכב סופר התקפי כשמאריו גצה וגונסאלו קטסרו משחקים מאחורי שלישיית החוד הקטלנית שכללה את פייר אמריק אובמיאנג, כריסטיאן פולישיץ' והרכש משאלקה מקסמיליאן פיליפ ובא על שכרו.


גצה בישל במסירת עומק את השער הראשון לפולישיץ' בדקה ה-22, וכעבור חמש דקות נתן קטנה למרק ברטרה שהפציץ לפינה הגבוהה הרחוקה. שער אדיר. פולישיץ' עצמו בישל בדקה ה-60 לאובמיאנג, מלך השערים של הבונדסליגה בעונה שעברה.


הופנהיים – ורדר ברמן 0:1

המארחת התקשתה להגיע למצבים למרות ששלטה באופן מוחלט במגרש, עד שהגיע אנדריי קרמריץ'. הקרואטי שהחטיא פנדל באמצע השבוע מול ליברפול, חיכה לכדור בקצה הרחבה בדקה ה-84 והטיס אותו לרשת כשהוא נעזר ברגל של מגן האורחת ששינתה את כיוון הכדור ולא הותירה לשוער יירי פאבלניקה שום סיכוי.


שאלקה – ר.ב לייפציג 0:2
הפתעה גדולה בגלזנקירשן. הרויאל בלוז המשיכו את היכולת הטובה ממשחק הגביע בתחילת השבוע, למרות שלייפציג החזיקה בכדור ברוב דקות המשחק. בדקה ה-43 נשרק פנדל לטובת שאלקה, ונאביל בנטאלב דייק מהנקודה הלבנה והוריד את קבוצתו ליתרון במחצית. ייבחן קונופליאנקה הכפיל את התוצאה בדקה ה-73 לאחר בישול של אמין הארטיט, שהשאיר את האוקראיני לבדו מול פטר גולאצ'י.


Kono und drin! #S04RBL 2:0 pic.twitter.com/z19ZOHfBT7

— FC Schalke 04 (@s04) August 19, 2017

שאר התוצאות:

הרטה ברלין –  שטוטגרט 0:2 (החלוץ האוסטרלי מת'יו לקי, הרכש מאינגולשטאט, עם צמד בדקות 46 ו-62)


המבורג – אאוגסבורג 0:1 (ניקולאי מולר כבש בדקה השמינית, נתקל בדגל הקרן בעת החגיגות, נפצע והוחלף בדקה ה-15)


מיינץ – האנובר 1:0 (מרטין הרניק, הרכש משטוטגרט, כבש בדקה ה-77)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי