רשמי: עוסמאן דמבלה בברצלונה תמורת 105 מיליון יורו

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | טוויטר

אחרי סאגה ארוכה כוכבה הצרפתי של בורוסיה דורטמונד מצטרף לסגנית אלופת ספרד, סעיף השחרור יעמוד על 400 מיליון יורו. השחקן בן ה-20 יקבל את החולצה עם המספר "11" אותה לבש ניימאר

(גודל טקסט)
סופי, רשמי וסגור: עוסמאן דמבלה הוא שחקן ברצלונה. אחרי סאגה ארוכה, שכללה את היעלמותו של הכוכב והשעייתו מבורוסיה דורטמונד הוא קיבל היום (שישי) את מבוקשו וישחק בקמאפ נואו. מוקדם יותר, אישר, מנכ"ל בורוסיה דורטמונד הנס יואכים ואצקה אישר שהכישרון הצרפתי עוסמאן דמבלה יחתום בקרוב בברצלונה כמחליפו של ניימאר. דמבלה בן ה-20 יעבור יגיע בראשון לברצלונה ויוצג רשמית ביום שני אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות.


דמבלה עבר תמורת 105 מיליון יורו, אחרי שהגיע לגרמניה אשתקד מראן תמורת 15 מיליון יורו בלבד. כמו כן, יש בחוזה בונוסים כך שהעסקה עשויה לצמוח ב-45 מיליון יורו נוספים. כעת ברצלונה קיבלה את הרכש שחיפשה אחרי שניימאר עזב לפאריס סן ז'רמן. אשתקד כבש 10 שערים בכל המסגרות והוסיף עוד 20 בישולים.  דמבלה הגיב לחתימה בחשבון הטוויטר שלו: "קדימה ברצלונה, קדימה קטאלוניה".




מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה התייחס לשחקן החדש שלו בסגל: "הוא מבטיח לנו עומק, משהו שהיה חסר לנו. קודם אהבנו את ניימאר, עכשיו נאהב את דמבלה". הכוכב הצרפתי יקבל את החולצה שלבש הברזילאי עם המספר "11".


Y el dorsal de @Dembouz es … pic.twitter.com/rtLfQyi7G0

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) August 25, 2017


חברו של דמבלה לדורטמונד, פייר אמריק-אובמיאנג, צייץ בחשבון הטוויטר שלו מסר מעניין: "ברכות, גיבור שלי. אל תשכח לשמור לי מנוי". חברו לנבחרת צרפת של דמבלה ועמיתו החדש לקבוצה, סמואל אומטיטי, צייץ: "ברוכים הבאים יתוש".


@Dembouz félicitation mon frero fait moi rêver!!! oublie pas de me garder un abonnement ❤️

— Aubameyang P-E (@Aubameyang7) August 25, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי