צפו: באיירן הפסידה 2:0 להופנהיים, 0:0 לדורטמונד

מריו גצה
מריו גצה | צילום AFP

צמד של מארק הות הנחיל הפסד ראשון לאלופה. בוס כבר לא מושלם אחרי תיקו מאכזב מול 10 שחקנים של פרייבורג, 10 דקות לטוואטחה בניצחון פרנקפורט

(גודל טקסט)

אחרי המחזור השלישי אין יותר קבוצות מושלמת בגרמניה, אחרי שגם האלופה באיירן מינכן נוצחה 2:0 בהופנהיים. פיטר בוס ודורטמונד איבדו נקודות ב-0:0 מול פרייבורג ואילו האנובר חילצה נקודה אצל וולפסבורג. המבורג איבדה את המאזן המושלם ככבר ביום שישי כשהפסידה בבית 2:0 ללייפציג.

טאלב טוואטחה שיחק רק 10 דקות כמחליף ב-0:1 של פרנקפורט. קלן נותרה עם אפס נקודות, בעוד מיינץ השיגה ניצחון ראשון.


הופנהיים – באיירן 0:2
כמה אפשר לזייף: באיירן שלא מרשימה מתחילת ההכנה שילמה הפעם בנקודות. מארק הות, שהרשים בצמד המשחקים בפלייאוף האלופות מול ליברפול, כבש צמד בדקות 27 ו-51. סבסטיאן רודי שעבר לבאיירן פתח מול חבריו לשעבר וחברו למעבר הבלםניקלס שולה ישב על הספסל של האלופה.

פרייבורג – דורטמונד 0:0 
גם 80 אחוזי החזקה בכדור לא עזרו לבוס מול 10 שחקנים של המארחת, שאיבדה את יוריק ראבה בכרטיס אדום בדקה ה-29 בעצת שופט הווידאו. דורטמונד, שאיבדה את מארק ברטרה שנפצע והוחלף אחרי 18 דקות ואת מרסל שמלצר שיצא כעבור 13 דקות, שמרה משחק שלישי העונה על שער נקי, אבל לא הצליחה להכניע את אלכסנדר שבולוב. אנדריי ירמולנקו עלה מהספסל לבכורה, אבל גם הוא לא עזר לדורטמונד לצאת עם ניצחון.

מנשנגלדבאך – פרנקפורט 1:0
קווין פרינס בואטנג הגנאי הבקיע שער ראשון בבונדסליגה וסידר לניקו קובאץ' ניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות מאופסות. הקשר ניצל בישול של סבסטיאן האלר וכבש אחרי 13 דקות. טאלב טוואטחה עלה מהספסל ל-10 הדקות האחרונות. גלדבאך הפסידה בפעם הראשונה העונה ויש לה ארבע נקודות כמו פרנקפורט.

קווין פרינס בואטנג. שער בכורה לגנאי בפרנקפורט (AFP)
קווין פרינס בואטנג. שער בכורה לגנאי בפרנקפורט (AFP)

מיינץ – לברקוזן 1:3
מהפך גדול למארחת, שצברה נקודות ראשונות העונה על חשבונה של לברקוזן שנותרה עם נקודה אחת. דומיניק קוהר עוד כבש ראשון לאורחים (22), אבל יושינורי מוטו היפני איזן לפני ההפסקה. במחצית השנייה בישל לוין אוזטונאלי לעבדו דיאלו (57) ולמחליף סואט סרדאר (71).

שחקני מיינץ חוגגים את ההפתעה (GETTYIMAGES)
שחקני מיינץ חוגגים את ההפתעה (GETTYIMAGES)

משחקים נוספים:
וולפסבורג – האנובר 1:1 (דניאל דידאבי 52 / מרטין הרניק 57)

אאוגסבורג – קלן 0:3 (אלפרד פינובגסון 22, 32 בפנדל, 90)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי