קרע בין לבנדובסקי לבאיירן: "פוגע בעצמו. הוא עובד אצלנו"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

אחרי הביקורת שהעביר החלוץ הפולני על המועדון, היו"ר קרל היינץ רומניגה תקף בחריפות: "יהיה לו עסק איתי. הכוח אצל השחקנים לטענתו? הוא חתום ללא סעיף יציאה"

(גודל טקסט)

 נמשך הבלאגן בבאיירן מינכן. אחרי שרוברט לבנדובסקי יצא להתקפה נגד ראשי הקבוצה בראיון ל"דר שפיגל", כעת הגיע תורו של יו"ר באיירן, קרל היינץ רומניגה, להגיב לדברי השחקן ולהעמיק את הקרע.

"לידיעתו, מועדון החלומות שלו ריאל מדריד בילה 24 ימים במסעות בחום, כפול מהזמן שלנו", תקף רומניגה, "לא מקובל אצלנו במועדון להביע ביקורת בפומבי ובתקשורת. מי שעושה את זה יוצא נגדי באופן אישי ויוצר אצלי מתח גדול".

רומניגה המשיך במתקפה: "לבנדובסקי עובד אצלנו בקבוצה ומקבל הרבה כסף. הצטערתי כבר על ההערות שלו לשחקני פרייבורג במשחק הקודם, הן לא היו במקום. יש לו יועץ שגורם לו הרבה נזק. מה שברור הוא שהיועץ פוגע בראש ובראשונה ברוברט לבנדובסקי עצמו. הוא טוען שהכוח של השחקנים בעלייה, אבל הוא חתום עד 2021 ואין לו סעיף יציאה".


"חתום עד 2021 וללא סעיף יציאה". רומניגה עלה להתקפה (Gettyimages)

עוד טענה שהעלה "לבה" היא שהקבוצה רוכשת שחקנים יותר מדי הגנתיים. רומניגה ענה: "הוא לא צריך לדאוג. יש לנו סגל חזק מאוד גם התקפית. אחרי הכל זכינו בכל התארים בגרמניה ובאירופה בחמש השנים האחרונות. חבל מאוד שהוא טוען כאילו רק הכסף קובע היום בכדורגל. אנחנו רואים בנאמנות של השחקנים לקבוצה חלק חשוב מאוד ב-DNA שלה".

בבאיירן זועמים על החלוץ והמנהל הספורטיבי של המועדון, חסן סליהמידז'יץ, יזם איתו שיחה בארבע עיניים. "לא מקובל עלינו ששחקן של הקבוצה מבקר פומבית את המאמן, הקבוצה והשחקנים. יהיה לו עסק איתי", הבהיר רומניגה בנחרצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי