אנצ'לוטי רומז לעזיבה: הגיוני שנגלסמן שואף להגיע, כרגע אני כאן

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | צילום : GettyImages

באיירן היתה רחוקה מלהרשים ב-0:3 על אנדרלכט, האיטלקי לא הכחיש אופציה שיעזוב והתעמת עם ריברי: "תשאלו אותו למה זרק את החולצה". לבנדובסקי: "צריכים לדבר על המגרש"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן ניצלה חולשה של אנדרלכט ולמרות שלא הרשימה, השיגה 0:3 בפתיחת ליגת האלופות. באיירן הגיעה אחרי 2:0 להופנהיים ובצילו של משבר ויכולת פושרת, אבל העובדה שהבלגים פתחו רע את העונה בליגה ומדורגים רק במקום ה-10 סייעה להם.


אחרי ההפסד להופנהיים וגם בלי קשר אליו היו עסוקים בבאיירן בהאשמות של רוברט לבנדובסקי נגד ההנהלה שלא השקיעה מספיק ברכש. אתמול הוא הזכיר לכולם שהוא יודע לא רק לדבר אלא גם לשחק וכבש שער בפנדל. זה השער השביעי שכבש "לבה" העונה במדי באיירן, כמעט 50 אחוז משערי הקבוצה והשער ה-50 שערים תחת קרלו אנצ'לוטי המאמן.





פרנק ריברי היה עצבני במהלך המשחק והרבה להתלונן בפני השופט האיטלקי פאולו טליאבנטו אחרי שספג עבירה. קרלו אנצ'לוטי זעם עליו בגלל שהיה יכול להיות מורחק וספג צהוב. כשהחליף אותו בדקה ה-78 הצרפתי כעס על כך וזרק את החולצה שלו לקרקע.


לבנדובסקי אולי רמז שהוא מצטער על הראיון שלו כשאמר בסיום: "אנחנו לא צריכים לדבר כל כך הרבה. הכי טוב זה לדבר על המגרש". הקיצוני הוותיק אריאן רובן הוסיף: "אחרי ה-0:1 הפסקנו לשחק כאילו הובלנו כבר 0:5. אחרי שהם קיבלו אדום היינו צריכים להבריח אותם מהארנה. לא שיחקנו בקצב טוב. אנחנו צריכים להראות יותר תשוקה".



טיאגו, לפחות הוא הרגיע (AFP)


ניקלאס זולה שהגיע מהופנהיים בקיץ פתח לראשונה באלופות וסיכם: "היה לי חשוב לנצח במשחק הבכורה שלי בהרכב. אולי היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר. שמחתי שאני יכול לתרום".


קרלו אנצ'לוטי התייחס בסיום לידיעות שיוליאן נגלסמן עשוי להחליף אותו: "זה הגיוני שמאמן צעיר וטוב כמוהו שואף להיות מאמן באיירן. הוא גם גרמני ובשנה שעברה איחלתי לו שבעתיד הוא יאמן קבוצת צמרת בגרמניה, אבל כרגע אני המאמן".


על המשחק: "ציפיתי לניצחון, אבל לא שיחקנו מספיק טוב. אני מרוצה, אבל צריך יותר שיתוף פעולה בין הקשרים להתקפה".


Good team work for the Champions League start #miasanmia#ucl@FCBayernpic.twitter.com/fSqpasrngo

— Carlo Ancelotti (@MrAncelotti) September 12, 2017


העצבים של ריברי
: "הוא היה מוצהב והחלפתי אותו כדי שלא ירחיקו אותו. הוא לא הוחלף בגלל יכולתו. זרק את החולצה? תשאלו אותו מה הוא אומר על כך".  והיו גם דברים חיוביים בדמות חזרתו של ג'רום בואטנג אחרי 115 ימים בחוץ. בנוסף, גם חאמס רודריגס היה נהדר בדקות רבות והפגין יכולת טובה בפעם הראשונה שהוצב ב-11 במשחק רשמי.


James Rodriguez starting XI debut:

97 Touches, 4 shots, 4 Key passes, 74 passes, 92% Pass accuracy, 10 crosses, 2 Tackles [WhoScored] pic.twitter.com/KpENDzgoVr

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) September 12, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי