צפו בתקציר: לבנדובסקי ורובן כבשו צמדים ב-0:4 של באיירן

רובן
אריאן רובן | AFP

הבווארים התאוששו מההפסד להופנהיים על חשבונה של ברמן. טוואטחה נכנס רק בדקה ה-78 ב-2:1 בבית של פרנקפורט מול אאוגסבורג. לייפציג ומנשנגלדבאך נפרדו ב-2:2

(גודל טקסט)
אריאן רובן ורוברט לבנדובסקי כבשו צמדים ובאיירן מינכן התאוששה מהפסד הליגה במחזור הקודם (2:0 להופנהיים) עם 0:4 באליאנץ ארנה על מיינץ שקידם אותה (זמנית) למקום השני. טאלב טוואטחה שוב ראה את ניקו קובאץ' מעדיף את ג'טרו וילמס על פניו באגף השמאלי ונכנס רק בדקה ה-78 בהפסד הביתי של פרנקפורט לאאוגסבורג 2:1. שאלקה ניצחה 1:2 בברמן והתקדמה אל עבר הצמרת, בדיוק כמו העולה החדשה שטוטגרט שהכניעה 0:1 את וולפסבורג. לייפציג ומנשנגלדבאך נפרדו ב-2:2.



באיירן מינכן – מיינץ 0:4
אריאן רובן קורא כמו כולם על מהפכת הצעירים שלא יוצאת לדרך ואת הביקורת כלפי קרלו אנצ'לוטי וצוחק. ההולנדי בן ה-33 נתן מחצית מופלאה וירד ממנה עם צמד, שער בעקב בדקה ה-11 ואת השני עם פריצה סוחפת שהסתיימה רק ברשת. רוברט לבנדובסקי עצבני על ההנהלה שלא עושה מספיק כדי להתחזק אבל בינתיים נמצא שם בעצמו עם הסיומת הקטלנית ברגל בדקה ה-50 ובראש בדקה ה-77. גם הבישולים התחלקו צמד וצמד בין יושוע קימיך ותומאס מולר.


לבנדובסקי. פרח על רקע העצבים
לבנדובסקי. פרח על רקע העצבים (AFP)


איינטרכט פרנקפורט – אאוגסבורג 2:1
מקס פיליפ כבש בדקה ה-20 ובישל לקואבי בדקה ה-76 כדי להעניק לאורחים יתרון מוצק. טוואטחה נכנס ודקה אחר כך (79) כבר יכול היה לחבק את לוקה יוביץ' שרק צימק.

 

Es läuft zum Wiesn-Auftakt! Bayern schenken Mainz vier Mal ein.
Zum Spielbericht https://t.co/q4gwhGZplipic.twitter.com/OrrHhFXtch

— FC Bayern München (@FCBayern) September 16, 2017

רד בול לייפציג – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2
המארחת מתחילה להבין שהעונה הקרובה תהיה עבורה קשה בהרבה מ-2016/17. אחרי התיקו הביתי נגד מונאקו בצ'מפיונס הגיעה סגנית אלופת גרמניה למשחק הליגה החשוב נגד החבורה של דייטר הקינג, איבדה פעמיים יתרון ולא הצליחה להיצמד לדבוקת הצמרת. טימו ורנר פתח בחגיגת השערים בדקה ה-17, תורגן הזארד, האח של, השווה מפנדל כעבור שמונה דקות. ז'אן-קווין אוגוסטין המשיך במחצית המטורפת עם יתרון נוסף ללייפציג בדקה ה-31, ובכך חתם את תוצאת המחצית. לארס שטינדל חילק את הנקודות בדקה ה-61, לפני שנבי קייטה הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-83, והוסיף טעם מר לתיקו.


משחקים נוספים
ורדר ברמן – שאלקה2:1
(לודוביץ' סאנה 20 / מילוש וליקוביץ' (עצמי) 22, לאון גורצקה 83)


שטוטגרט – וולפסבורג 0:1
(צ'דראק אקולו 42)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי