צפו בתקציר: דורטמונד הביסה 0:5 את קלן ועלתה למקום הראשון

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | אתר רשמי

וולאנד עם צמד ואראנגיס סידרו ניצחון ליגה ראשון מול פרייבורג. הקבוצה של בוס חגגה מול קלן. צמדים לאובמיאנג ופיליפ, פאפאסטאטופולוס הוסיף. 0:4 ללברקוזן

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

באייר לברקוזן הגיעה סופסוף לליגה הגרמנית עם 0:4 מרשים בבית על פרייבורג ורשמה ניצחון ראשון במחזור הרביעי. הופנהיים והרטה ברלין נפרדו ב-1:1, בהמשך, בורוסיה דורטמונד עלתה למקום הראשון. 

לברקוזן – פרייבורג 0:4
קווין וולאנד, קשר נבחרת גרמניה, נתן אות להתפרצות של באייר עם פצצה לחיבורים בדקה ה-21, אראנגיס הצ'ילאני חיקה אותו בדקה ה-29 וכעבור ארבע דקות השלים וולאנד צמד שהעלה את המארחת ליתרון 0:3 במחצית. אראנגיס בישל את ה-0:4 בכדור חופשי שטוח שחתך את ההגנה ויוליאן ברנדט הרשית מקרוב.

הופנהיים – הרטה ברלין 1:1
הופנהיים הגיעה להתמודדות מול הקבוצה מעיר הבירה הגרמנית בידיעה שניצחון יקפיץ אותה בטבלה מעל שאלקה, היישר למקום השלישי. המשחק נפתח ברגל ימין עבור הופנהיים שכבר בדקה השישית קראמריץ' הרים כדור מאגף ימין, מצא את סנדרו ואגנר ברחבה והחלוץ נגח בקלות לפינה השמאלית. בדקה ה-55 פלאטנהארדט פרץ באגף שמאל. תוך כדי ריצה הגביה לרחבה ואלכסנדר אסוויין נגח נהדר לרשת וקבע 1:1 שנשמר עד שירקת הסיום.

סנדרו ואגנר. חגג שער מוקדם (gettyimages)
סנדרו ואגנר. חגג שער מוקדם (gettyimages)


דורטומונד – קלן 0:5
הקבוצה של פטר בוס עלתה למקום הראשון והשכיחה את ההפסד לטוטנהאם בליגת האלופות והעמיקה את המשבר של האורחת, שעדיין לא צברה נקודה העונה. מקסימליאן פיליפ (2 ו-69), פייר אמריק אובמיאנג (59 בפנדל, 60) וסוקרטיס פאפאסטאטופולוס (45). דורטמונד במקום הראשון כשהיא חולפת על פני האנובר בשל הפרש שערים עדיף, קלן תנסה להתאושש במחזור הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי