פלאפונים מחוץ לתחום ואימונים ארוכים: כך היינקס הרים את באיירן

יופ היינקס
יופ היינקס | AFP

המאמן הוותיק שבר שיא בליגת האלופות ב-0:3 על סלטיק ובגרמניה עוסקים בפעולות שנקט כדי להחזיר את הקבוצה למסלול. הגרמנים חזרו לעניינים, מולר שוב מחייך ורומיניגה מרוצה

(גודל טקסט)
יופ היינקס עשה אתמול (רביעי) היסטוריה כשהפך למאמן המבוגר ביותר בתולדות ליגת האלופות. המאמן הגרמני של באיירן מינכן עמד על הקווים ב-0:3 על סלטיק כשהוא בן 72 ו-162 ימים.


בגרמניה מספרים שהשינוי המהיר (שני ניצחונות בשני משחקים ומאזן שערים 0:8) הוא לא מקרי. היינקס החזיר את המשמעת לקבוצה. המאמן הוותיק הורה להותיר את הטלפונים הניידים מחוץ לחדר ההלבשה, הקדים את שעת האימונים והאריך אותם וגם הוסיף "אימוני פציעות".




1607 יום אחרי המשחק האחרון שלו עם הקבוצה במפעל (הניצחון בגמר על בורוסיה דורטמונד) הצליח היינקס להחזיר את תומאס מולר לעניינים. מולר הבקיע את השער הראשון שלו במפעל מאז פברואר. באיירן גם הייתה "גרמנית" יותר מתמיד עם שישה שחקנים מקומיים בהרכב. שלושה מהם כבשו את השערים – מולר, ג'ושוע קימיך ומאטס הומלס. המשחק האחרון של באיירן בו רק גרמנים כבשו היה ב-2015 מול אולימפיאקוס.


מולר
אמר לאחר המשחק: "היינו חדורי מוטיבציה. לחצנו על הגז מהרגע הראשון. אני מקווה שהשער שלי יהיה אות גם למשחקים הבאים בליגה". היו"ר קרל היינץ רומיניגה מרוצה מאוד מההחלטה להחזיר את היינקס מהפרישה: "הוא מצליח מצוין. יש הרגשה כאילו מעולם לא עזב". המאמן עצמו הזהיר מאופוריה: "אנחנו צריכים להתקדם בעיקר במעבר מהגנה להתקפה. יש עדיין קבוצות טובות מאיתנו באירופה".


The new cabin rules of Jupp Heynckes for #FCBayern players. [BILD] pic.twitter.com/awGVJVoo04

— Home Bayern (@HomeBayern___) October 18, 2017


It wasn't easy, but we've managed to squeeze all of Jupp #Heynckes' impressive stats onto one graphic #FCBCELpic.twitter.com/jR83i5GN1h

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) October 18, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי