צפו: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את לייפציג ועלתה לפסגה

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | צילום : GettyImages

הבווארים עלו למקום הראשון בטבלה בזכות שערים של חאמס ולבנדובסקי, לאחר שדורטמונד, שצברה רק נקודה ב-3 המשחקים האחרונים, הובכה 4:2 בהאנובר. גם הופנהיים בנפילה חופשית אחרי 3:1 בבית מול גלדבאך

(גודל טקסט)
מהפך בצמרת. הקבוצה של פטר בוס הפסידה 4:2 בבית להאנובר, צברה רק נקודת ליגה אחת בשלושת המחזורים האחרונים ואיבדה את המקום הראשון בטבלת הבונדסליגה לבאיירן מינכן שניצחה את לייפציג 0:2. האנובר, המכבי נתניה של גרמניה, הצטרפה למאבק האליפות.


עוד במחזור ה-10, שאלקה הפסידה הזדמנות להידבק למקום השלישי אחרי שספגה שער שוויון (1:1) בדקה ה-90 מול וולפסבורג. הופנהיים רשמה משחק רביעי ללא ניצחון ואיבדה גובה אחרי 3:1 בבית לגלדבאך. שחקן בן 17, יאן-פיטה ארפ, כבש להמבורג שער ניחומים ב-2:1 אצל הרטה ברלין.



באיירן מינכן – לייפציג 0:2
הבווארים שוב יצאו עם ידם על העליונה מול לייפציג, לאחר שהדיחו אותם מגביע הליגה באמצע השבוע. החבורה של האזנהוטל נשארה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-13 כשהבלם ווילי אורבאן הכשיל את אריאן רובן, שנשאר לבדו בדרכו אל השער, וספג כרטיס אדום. בדקה ה-19 רובן שלח מסירת רוחב נהדרת מאגף ימין אל חאמס רודריגס והקולומביאני בעט בנגיעה לרשת. בדקה ה-38 חאבי מרטינס שלח מסירת עומק אדירה שחתכה את הגנת לייפציג והשאירה לבנדובסקי חופשי ברחבה, החלוץ הפולני לא התקשה והכפיל את התוצאה. בזכות הניצחון באיירן עקפה את דורטמונד בראשות הטבלה עם 23 נקודות, לייפציג נותרה במקום השלישי עם 19 נקודות.

⚽️@lewy_official#FCBRBLpic.twitter.com/01YaNyyHZi

— FC Bayern München (@FCBayern) October 28, 2017

דורטמונד – האנובר 4:2

ההידרדרות של בוס והשחקנים נמשכת עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון בדרך לאובדן המקום הראשון. האנובר עלתה למקום הרביעי עם ניצחון שני ברציפות וראשון על דורטמונד אחרי שלוש שנים. ז'ונתאס הברזילאי כבש בפנדל בדקה ה-20, אבל דן אקסל זגאדו הצרפתי איזן שבע דקות מאוחר יותר אחרי כדור קרן. הקצב נמשך ובדקה ה-40, ז'ונתאס בישל לאיהלס בבו את השני של האנובר. אנדריי ירמולנקו איזן בדקה ה-52, אך המשחק שוב קיבל טוויסט לרעת דורטמונד אחרי הרחקתו של זגאדו שהובילה לשער של פליקס קלאוס בכדור חופשי (60). ארבע דקות לסיום ניצל בבו בישול של מרטין הרניק, השלים צמד וסידר להאנובר ניצחון מרשים. בוס ושחקניו ינסו להתאושש על חשבון אפואל ניקוסיה.


Schluss! Der BVB unterliegt @Hannover96. #H96BVB 4-2 pic.twitter.com/N30yB4Z1HU

— Borussia Dortmund (@BVB) October 28, 2017

הופנהיים – גלדבאך 3:1
קבוצתו של יוליאן נאגלסמן ירדה למחצית ביתרון עם שער אדירה בבעיטה מ-25 מ' של קארים דמרביי. אבל אז הגיעה המחצית השנייה ועמה ההתמוטטות. ויצ'נזו גריפו הקשר האיטלקי שוטט פעמיים בחופשיות רבה ברחבת הופנהיים ובישל לטורגן הזtר בדקה ה-61 ולמתיאס גינטר בדקה ה-79. יאניק וסטרגראד הדני תקע את המסר האחרון בדקה ה-92.

️ "Wir waren zu hektisch!"

Die erste Analyse: Das sagt die #TSG nach dem #HEIMSPIEL gegen die @borussia! ️

https://t.co/makTuMSzvgpic.twitter.com/MTi1LN3pS8

— TSG 1899 Hoffenheim (@achtzehn99) October 28, 2017

שאלקה – וולפסבורג 1:1

נאביל בנטאלב דייק מהנקודה הלבנה והעלה את החבורה מגלזנקירכן ליתרון בדקה ה-42. מריו גומס החמיץ פנדל מהעבר השני בדקה ה-76 והרגיש חייב. וכך בדקה ה-93 היה החלוץ הוותיק שפרץ משמאל והשאיר למחליף דיבוק אוריגי לקבוע מקרוב את ה-1:1.

Spätes Remis: Hier gibt´s den Spielbericht zum 1:1-Unentschieden bei #S04WOB ➡️https://t.co/bRO5C55Keypic.twitter.com/7w4vkRIcVM

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) October 28, 2017

משחקים נוספים:
הרטה ברלין – המבורג 1:2 (ניקלאס שטארק 17, קארים רקיק 53/ ז'אן פיטה ארפ 73)


לברקוזן – קלן 1:2 (לאון ביילי 54, סוון בנדר 74/ סרו גיראסי 17)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי