הלחץ על בוס מתגבר: "חלום האליפות נהרס על ידי באיירן"

פיטר בוס
פיטר בוס | Gettyimages

המשבר בבורוסיה דורטמונד העמיק אחרי ה-3:1 בבית, פולישיץ' ביקר: "לא הגענו מוכנים למשחק". רובן זכה למחמאות מנגד: "באיירן חייבת לשמור על היהלום שלה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
זאת שממשיכה לעלות וזאת שממשיכה לרדת. באיירן מינכן ניצחה אמש (שבת) 1:3 בזיגנאל אידונה פארק והעמיקה את המשבר של בורוסיה דורטמונד ופיטר בוס.


השוורצגלבן פתחו את העונה בצורה נפלאה עם שבעה מחזורים ללא הפסד וכבר הקדימו את הבווארים בחמש נקודות, אבל אז הגיע המשבר. שלושה הפסדים ותיקו בארבעת מחזורי הליגה האחרונים לצד איבוד הסיכוי המעשי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות והלחץ על המאמן ההולנדי מתגבר.




למרות הכל, בוס מנסה להישאר אופטימי: "נהפוך הכל בחזרה, אבל נגד באיירן לא היינו בשיאנו. איחרנו לכדור, היינו איטיים ועשינו טעויות בהגנה שגרמו לספיגת שערים. אני מאמין שיש לנו עוד עתיד. כל המשבר הזה קרה לנו בשלושה שבועות, אבל הבונדסליגה תסתיים עוד שבעה חודשים".


כריסטיאן פולישיץ' הצעיר, שהיה אחד מנקודות האור הבודדות במשחק, ניתח: "לא יצאנו מוכנים למשחק במחצית הראשונה. בחצי השני היינו יותר אינטנסיביים, אבל זה לא הספיק. אנחנו צריכים לשמור על הראש למעלה ולקבל תמיכה מכולם. הרצף השלילי הזה לא יימשך זמן רב".


מהעבר השני אריאן רובן, שהגיע ל-93 שערים והפך למלך השערים הזר של המועדון בכל הזמנים תוך שהוא עובר את ג'ובאני אלבר הברזילאי, זכה למחמאות. "רובן יודע תמיד להרוס את דורטמונד. באיירן צריכה לשמור על היהלום הזה גם בגילו המתקדם. הוא בן 33, בשיא הכושר ויש לו רגל שמאל מדהימה. הוא הרס לדורטמונד את חלום האליפות", נכתב ב"בילד".


JAAAAA! pic.twitter.com/VRiBpBSwpW

— FC Bayern München (@FCBayern) November 4, 2017


ההולנדי עצמו הודה שהוא לא ציפה לשינוי שהביא היינקס: "אם מישהו היה אומר לי שנעבור מפיגור חמש נקודות ליתרון שש על דורטמונד הייתי אומר שהוא משוגע, אבל צריך לשמור את הרגליים על הקרקע. כולנו יודעים מה היינקס יודע לעשות. הוא נותן לנו את המסגרת ואנחנו צריכים לבצע על כר הדשא".


גם היינקס עצמו נשמע מופתע: "לפני חודש לא הייתי מאמין שנפתח פער של ארבע נקודות על השנייה בטבלה (לייפציג). שיחקנו כדורגל נפלא נגד קבוצה טובה בעיקר במחצית הראשונה. המוטיבציה שלנו הייתה 100 אחוז. אנחנו מצליחים למרות שיש לנו כמה פצועים".


הבלם מאטס הומלס נשמע מאושר אחרי הניצחון על האקסית: "ניצחנו כי ניצלנו יותר את ההזדמנויות ודורטמונד החמיצה. אנחנו מאושרים עם היינקס, אבל יודעים שהכל יכול להשתנות בתוך שלושה משחקים. לכן צריך להיזהר".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי