כבר לא הבוס? צפו בתקציר: דורטמונד נכנעה 2:1 לשטוטגרט

פטר בוס
פטר בוס | AFP

הצהובים-שחורים רשמו הפסד ליגה שלישי ברציפות, צברו נקודה אחת בלבד בחמשת המחזורים האחרונים וגוברים הסיכויים שהמאמן ישלם את המחיר. בליגה הספרדית: 1:1 בין ג'ירונה לסוסיאדד

(גודל טקסט)
 האם הערב (שישי) נערך משחקו האחרון של פטר בוס כמאמן בורוסיה דורטמונד? הצהובים שחורים כידוע הגיעו למשחק החץ מול שטוטגרט אחרי ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, במחזור שעבר אף ספגו 3:1 ביתי מבאיירן מינכן, אבל גם הפגרה לא עזרה למאמן ההולנדי ולקבוצתו להתאפס ולשוב למסלול והם רשמו הפסד נוסף, 2:1 לשטוטגרט.


דורטמונד ניצחה את שטוטגרט בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים, אבל הפעם היא פגשה קבוצה שהשיגה את כל הנקודות שלה העונה בבונדסליגה בבית, חסרה את הכוכב הגדול פייר אמריק אובמיאנג שהושעה בעקבות בעיית משמעת, לפי התקשורת הגרמנית הוא איחר לאימון המסכם ב-20 דקות, ובסופו של דבר רשמה הפסד נוסף שמשמעותו נקודה אחת בודדת בחמשת המחזורים האחרונים ואפשרות לראות את באיירן בורחת לה ל-9 נקודות הפרש בפסגה. שטוטגרט שיפרה את מאזנה ל-16 נקודות – כולן הושגו בבית – ועלתה למקום ה-11.



כבר בדקה החמישית עלו המקומיים ליתרון משערו של שדראק אקולו, ניצל טעות איומה של בורקי בין הקורות וברטרה במרכז ההגנה, אלא ששלוש דקות בתוך תוספת הזמן הצליחו האורחים להשוות. נגיעת יד ברחבה הובילה לבעיטה מהנקודה הלבנה, אנדרה שורלה החמיץ ולמזלו הגדול הגיע לכדור החוזר מקסימיליאן פיליפ שקבע 1:1 בהפסקה.

Das war‘s. #vfbbvb 2-1 FT. pic.twitter.com/53eVG6Os5V

— Borussia Dortmund (@BVB) November 17, 2017

המחצית השנייה התחילה כמעט בצורה זהה והפעם זה לקח לשטוטגרט שש דקות כדי לשוב ליתרון, הפעם היה זה יוסיפ ברקאלו שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה. דורטמונד לחצה, החמיצה וגם כשמצאה את הרשת עשתה זאת בעזרת נגיעת יד והשער של שורלה נפסל, היא כאמור ירדה מנוצחת משחק ליגה שלישי ברציפות ועשויה למצוא את עצמה בתום המחזור מחוץ לחמישייה הראשונה, מה שאולי יגרום לפיטוריו של בוס.


ומה בנוגע לאובמיאנג? עוד לפני המשחק ניסו להרגיע ראשי דורטמונד ובוס הצהיר: "כמובן שאנחנו רוצים שהשחקנים הכי טובים שלנו ישחקו, אבל הייתה עבירת משמעת ונאלצנו לטפל בה. זה הכל וזה שום דבר אישי. הוא שחקן שלנו ויישאר כזה".



הפסד נוסף לצהובים-שחורים, נקודה אחת בחמישה מחזורים (AFP)


ליגה ספרדית: 1:1 בין ג'ירונה לריאל סוסיאדד
גם בספרד הסתיימה הפגרה ושבה הליגה, ובפתיחת המחזור ה-12 נפרדו בחלוקת נקודות ג'ירונה וריאל סוסיאדד. כריסטיאן סטואני האורוגוואי כבש לזכות ג'ירונה אחרי 64 דקות ומחק פיגור מוקדם שקבע וויליאן ז'וז'ה הברזילאי של סוסיאדד בדקה השביעית. בעקבות התיקו נותרה ג'ירונה עשירית עם 16 נקודות במאזנה, בעוד הבאסקים במקום השביעי עם 18 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי