באיירן אישרה: טיאגו סובל מפציעה בשריר הירך, רובן יחמיץ את גלדבאך

אריאן רובן
אריאן רובן | AFP

הקשר הספרדי שנפצע אמש בניצחון 1:2 באנדרלכט עלול להיעדר תקופה ארוכה, ההולנדי סובל מקרע קטן בשריר הירך. מוקדם יותר גילה: "יכול להיות שאפרוש בקיץ, ייתכן שהכל ייגמר"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן הודיעה היום (חמישי) רשמית שטיאגו אלקנטרה, סובל מפציעה בשריר הירך ועלול להיעדר תקופה ארוכה. כזכור, הקשר הספרדי נפגע במהלך הניצחון 1:2 על אנדרלכט אמש והוחלף בדקה ה-44 על ידי המאמן יופ היינקס.

בנוסף עדכנה הקבוצה הבווארית שאריין רובן, שנפצע גם הוא אמש בבלגיה, סובל מקרע קטן בשריר הירך ויחמיץ את משחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ.

מוקדם יותר הכוכב ההולנדי של באיירן הודה בראיון ל"קיקר": "העתיד שלי לא ברור. יכול להיות שזה יסתיים עבורי הקיץ. אני יכול לנסות משהו חדש או לשחק עוד שלוש שנים בבאיירן, ומצד שני יכול להיות שהכל ייגמר עבורי כבר בקיץ. אני מנסה ליהנות מהכדורגל שלי ולשחק ברמה הכי גבוהה האפשרית, אבל אני לא יודע עד כמה זמן זה יימשך". 

אריאן רובן. סוף הדרך? (AFP)
אריאן רובן. סוף הדרך? (AFP)

רובן בן ה-33 מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב וייתכן שהוא ניסה לרמוז להנהלת באיירן למהר להאריך לו את החוזה, אבל ההצהרה שלו תופסת את הבווארים מופתעים כיוון שעדיין מדובר באחד השחקנים הטובים ביותר בכדורגל העולמי שיכול להכריע לבדו משחקים. במועדון במינכן שוקלים האם להאריך להולנדי ולחברו פרנק ריברי את החוזים שמסתיימים בקיץ, ועד כה דובר על כך שדווקא הצרפתי הוא זה שעשוי לעזוב.

העונה שיחק ההולנדי 18 משחקים בכל המסגרות, והמאמן יופ היינקס שיבחו לאחרונה ואמר שהוא נחשב לבאנקר בהרכב והוא מקווה שחוזהו יוארך, אבל הנהלת הקבוצה עדיין לא הגיעה עמו לסיכום. כזכור, רובן פרש רק בחודש שעבר מנבחרת הולנד אחרי שנכשלה בניסיון להעפיל למונדיאל ברוסיה.

לסיום התייחס השחקן ליחסיו עם הנהלת באיירן: "שני הצדדים תמיד הראו הערכה רבה זה לזה. אני יודע מה יש לי במועדון וגם בקבוצה יודעים מה אני תורם להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי