צרה נוספת לדורטמונד: גצה ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות

פטר בוס (משמאל) ומריו גצה
פטר בוס (משמאל) ומריו גצה | צילום : GettyImages

הקשר נפגע בקרסול במהלך ה-4:4 בדרבי של חבל הרוהר מול שאלקה ולא ישוב לשחק לפני 2018. כזכור רק בקיץ האחרון חזר אחרי היעדרות ממושכת

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד עוברת שבועות לא קלים. היא סגרה כבר חודש ללא ניצחון, בסך הכל שישה משחקים בכל המסגרות מאז, ולמעשה היה זה ניצחון בגביע הגרמני – כך שבכל המסגרות יש לה ניצחון אחד בלבד מ-11 משחקים והיא ללא ניצחון בבונדסליגה מאז ה-30.9.


בשבת האחרונה היא הובילה 0:4 על היריבה המושבעת שאלקה בדרבי של חבל הרוהר, אלא שיתרון של ארבעה שערים בדקה ה-25 לא החזיק מעמד ועמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-94, הבלם נאלדו קבע 4:4 דרמטי שגורם לרבים לתהות כיצד המאמן פטר בוס עדיין מחזיק במשרת מאמן הקבוצה.




היום, אם לא די בצרות, הודיע המועדון על פציעתו של הקשר מריו גצה, שהבקיע מול שאלקה, שכעת ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. גצה נפגע בקרסול ולא ישוב לפני תחילת 2018. כזכור הקשר בן ה-25 גם פספס את חודשי סיום העונה שעברה בשל בעיה במערכת השרירים, שהשביתה אותו החל מפברואר 2017 ועד תחילת העונה הנוכחית.


Bad news everyone: Midfielder @MarioGoetze sustained partial ligament tears in his upper and lower ankle in the Bundesliga match against @s04_en on Saturday. It is estimated that the 25-year-old will be out of action for approximately six weeks. Get well soon, Mario! pic.twitter.com/pDN7p6h4us

— Borussia Dortmund (@BVB) November 27, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי