יוסיין בולט: ביקשתי מאלכס פרגוסון שימליץ עליי לדורטמונד

יוסיין בולט
יוסיין בולט | Gettyimages

המדליסט האולימפי ומחזיק בשיאי העולם בריצות קצרות חשף שיגיע במרץ למבחנים בצהובים-שחורים: "אם הם יאמרו שאני מספיק טוב אעשה זאת, אעבוד ואתאמן קשה. החלום שלי לשחק במנצ'סטר יונייטד"

(גודל טקסט)

האם יוסיין בולט בדרך לבורוסיה דורטמונד? המדליסט האולימפי התראיין היום (שלישי) ב"דיילי אקספרס" הבריטי וסיפר שבחודש מרץ הוא יגיע למבחנים בקבוצה הגרמנית.

כזכור, הג'מייקני בן ה-31 פרש לפני מספר חודשים ממסלול הריצה לאחר קריירה בה שבר את שיא העולם בריצה ל-100 מטרים ול-200 מטרים. כמו כן, בולט הוא אוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד, ואף ערך אימוני אורח עם השדים האדומים בעבר.

בולט חשף בראיון לתקשורת האנגלית: "בחודש מרץ אני מגיע למבחנים בדורטמונד, וזה יקבע את המשך הקריירה שלי. אם הם יאמרו שאני טוב ואני צריך מעט אימונים, אעשה זאת. אני לא מתרגש בדרך כלל, אך זה מעט מלחיץ אותי כי זה שונה, זה כדורגל".

"ייקח לי זמן להתרגל", הוסיף אצן העבר הג'מייקני. "אך ברגע שאשחק מספר פעמים אתרגל לזה. כשהתחלתי להתחרות בריצה הרגשתי את אותו הדבר. התרגלתי עם הזמן לקהל ולאנשים, ואז הכל הסתדר. אחד החלומות הכי גדולים שלי הוא לחתום במנצ'סטר יונייטד, ואם דורטמונד יגידו שאני מספיק טוב אני אעבוד ואתאמן קשה. אפילו דיברתי עם סר אלכס פרגוסון שימליץ עליי, הוא אמר שאם אהיה כשיר ומוכן הוא יעשה זאת".

יוסיין בולט והמדליה. בדרך להסבת מקצוע? (AFP)
יוסיין בולט והמדליה. בדרך להסבת מקצוע? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי