עושים שוק: ואן פרסי בדרך חזרה הביתה, סיטי תוותר על סאנצ'ס?

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

ההולנדי הוותיק יחזור לפיינורד, סיטי לא מוכנים לשלם 40 מיליון ליש"ט על החלוץ. הנראזורי יצרפו בהשאלה את ליסנדרו לופס, טוטנהאם בעקבות לוקאס מורה. מוריניו הכין רשימת רכש. מונאקו ברמז לגבי עתידו של למאר

(גודל טקסט)
יומו ה-12 של חלון ההעברות יצא לדרך ואנחנו בספורט1 מביאים לכם את כל ההחתמות, השאלות, הדיווחים והעדכונים.


רשמי
* סט. אטיין הודיחה על צירופו של יאן אמווילה שחתם עד 2020. הקשר האחורי בן ה-27 הגיע בהעברה חופשית לאחר ששוחרר מרובין קאזאן.


Yann #MVila officiellement stéphanois ! #BienvenueYann ➡️ https://t.co/3ouzfcdLmA#ASSEpic.twitter.com/kNM9WO8dkL

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) January 12, 2018

* האדרספילד רכשה מנוריץ' תמורת 12 מיליון יורו את אלכס פריצ'רד.  קשר מדובר בקשר תוקף בן 23 ששיחק בקנריות 38 משחקים בשתי העונות האחרונות וכבש שבעה שערים. פריצ'רד הוא בוגר מחלקת הנוער של טוטנהאם ואף רשם שתי הופעות במדי התרנגולים.


DONE DEAL: Alex Pritchard has joined Huddersfield from Norwich for a reported fee of £12m, signing a three-and-a-half-year contract.

[via @htafcdotcom] pic.twitter.com/QQx5FAWWe5

— Squawka News (@SquawkaNews) 12 בינואר 2018

 

* לידס רכשה את אוליבר סרקיץ'. החלוץ בן ה-20, ששיחק בקבוצת המילואים, עזב את בנפיקה וחתם על חוזה ארוך טווח בקבוצת הצ'מפיונשיפ. 



* לוקאס באריוס חתם בארחנטיניוס ג'וניורס והשלים קאמבק מרגש בגיל 33. החלוץ שב למועדון בו ערך את הופעת הבכורה ב-2002.

* דימטרי מיטשל הושאל ממנצ'סטר יונייטד להארטס. המגן השמאלי ינסה להרשים את ז'וזה מוריניו לקראת חזרה אפשרית לאולד טראפורד בעונה הבאה. 

* לאוטרו מרטינס, ששמו נקשר עם מעבר לאתלטיקו מדריד ו-ולנסיה, האריך את חוזהו בראסינג קלוב.

✍️ | Leeds United are pleased to confirm the signing of Oliver Sarkic from Portuguese side Benfica

Read more ➡️ https://t.co/cU6j45gRfwpic.twitter.com/PlKmftofqs

— Leeds United (@LUFC) January 11, 2018


שמועות 
* כלי תקשורת רבים באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי עשויה לוותר על אלכסיס סנאצ'ס בעקבות דרישתה של ארסנל לקבל עליו 35 מיליון ליש"ט ועוד חמישה מיליון שדורש סוכנו. מדובר בסכום כפול ממה שהסיטיזנס מוכנים לשלם על חלוץ התותחנים, דבר שעשוי לגרום להם לוותר על הניסיון לצרפו.


* מוקדם יותר נטען ב'סאן' שהצ'ילאני דחה את מנצ'סטר יונייטד. חלוץ ארסנל הבהיר לז'וזה מוריניו כי הוא אינו מעוניין להצטרף לשדים האדומים ומעדיף את מנצ'סטר סיטי. על פי הדיווח, השדים האדומים היו מוכנים לכלול בעסקה את הנריק מחיטריאן המאכזב, אך סירובו של החלוץ תקע את העסקה עם התותחנים.



סאנצ'ס. סיטי תוותר? (Gettyimages)


* רובין ואן פרסי בדרך חזרה לפיינורד. החלוץ ההולנדי הוותיק סיכם והמועדון הגיעו לסיכום, ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות, אקס ארסנל ומנצ'סטר יונייטד יחזור לקבוצת נעוריו.


* האם אנחנו בדרך לאחת העסקאות המפתיעות של החלון? BBC טוען: מנצ'סטר יונייטד פנתה ללסטר סיטי לגבי צירופו של ג'יימי וארדי. אם העסקה הזו לא תצא אל הפועל, השדים האדומים יפעלו על מנת להחזיר את חאבייר הרננדס, שמתקשה להרשים בווסטהאם. 


* טוטנהאם הבהירה להארי קיין, דני רוז ודלה עלי כי הם לא יעזבו בינואר. דניאל לוי סיפר לתקשורת האנגלית:
"לא נמכור את הכוכבים שלנו, אנחנו לא זקוקים לכסף מאף אחת". התרנגולים מוכנים להכפיל את שכרו של הקשר, כדי להשאיר אותו מרוצה בלונדון. 


*  קיקה סאנצ'ס פלורס,  מאמן אספניול, מנהל מהבוקר (שישי) מגעים מתקדמים על מנת להתמנות למאמן סטוק. כל הצוות המקצועי והניהולי של הפוטרס מצוי בברצלונה ואם הצדדים יסגרו יקבלו הספרדים פיצוי של ארבע מיליון יורו.


| After signing for the U23s, and scoring for them against Hull today; we caught up with @sarkic10 for a quick chat… pic.twitter.com/ctGaycF460

— Leeds United (@LUFC) 11 בינואר 2018

* לאונרדו ז'ארדים התייחס לסוגיית תומא למאר:"לפעמים יש הצעות שגם מועדון כמו מונאקו לא יכול לסרב להן". הקשר הצרפתי עשוי לעבור לארסנל או ליברפול תמורת 90 מיליון יורו. 


* ליברפול ומנצ'סטר יונייטד החלו מרדף אחרי כריסטיאן פולישיץ' לקראת הקית. עדיין לא ברור האם בורוסיה דורטמונד תאפשר לקשר הצעיר לעזוב. 


* עדיין אצל השדים האדומים, מוריינו דרש מג'סטין קלייברט להישאר באייאקס עד הקיץ, כך טוענים ב'ספורט' הקטלוני. מאמן יונייטד מעוניין בהולנדי הצעיר לקראת העונה הבאה. 

Una frase: "Es lo que quería".

La dijo Lautaro. La festejamos todos.

¡Vamos por un gran año! pic.twitter.com/wCbTvGEH5k

— Racing Club (@RacingClub) 12 בינואר 2018

* אינטר תצרף את ליסנדרו לופס בהשאלה עד לסיום העונה. לנראזורי תהיה אפשרות לרכוש את הבלם מבנפיקה בקיץ, כך טוענים באיטליה. 


* עוד מחזרת ללוקאס מורה. אחרי נאנט, מנצ'סטר יונייטד וסאו פאולו – גם טוטנהאם רוצה את הקיצוני של פאריס סן ז'רמן, בהשאלה עד לסיום העונה. 

Manchester United manager José Mourinho has asked Justin Kluivert to stay at Ajax this month as he hopes to bring him to England in the summer. (Source: SPORT) pic.twitter.com/83K41koGUK

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 11 בינואר 2018

* נאפולי הבהירה לסימונה ורדי: "אם לא תחתום עד יום ראשון, נצרף את ג'רארד דאולופאו במקומך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי