צפו בתקציר: באיירן יצאה מ-2:0 ל-2:5 על הופנהיים

באיירן מינכן
באיירן מינכן | Getty

האלופה והמוליכה ממשיכה להיות גדולה על הליגה ורשמה ניצחון שביעי רצוף. דורטמונד סחטה 2:2 בבית מפרייבורג בדקה ה-93, אובמיאנג שיחק. שאלקה שנייה אחרי 0:2 בשטוטגרט

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בבונדסליגה המשך הערב (שבת) ובמוקד, באיירן מחקה פיגור 2:0 ל-2:5 על הופנהיים. שאלקה שבה למקום השני עם 0:2 בשטוטגרט  ודורטמונד חילצה 2:2 בבית מול פרייבורג בדקה ה-93.

לייפציג המשיכה במומנטום השלילי עם 1:1 מול המבורג בעוד הקאמבק המטורף של קלן בתחתית נעצר מעט עם 1:1 ביתי מול אאוגסבורג. 0:0 משמים לוורדר ברמן מול הרטה ברלין.

באיירן מינכן – הופנהיים 2:5 (לחצו כאן וצפו בכל שערי המחזור ה-20)
האוהדים באליאנץ ארנה הוכו בתדהמה אחרי 12 דקות, אבל שבו לחייך בדקה ה-25. כבר בדקה השלישית החמיץ סרג' גנאברי פנדל מול האקסית, אבל מארק אות' הבקיע את הכדור החוזר. בדקה ה-12 גנאברי כבר כבש והימם את יופ היינקס. אבל התגובה הייתה מהירה. רוברט לבנדובסקי דחק מקרוב את השער המצמק בדקה ה-21 אחרי בישול של קימיך. שער 18 העונה לפולני. ארבע דקות עברו, אריאן רובן הגביה קרן וג'רום בואטנג נגח את השוויון. המהפך הושלם בדקה ה-63 כשלבנדובסקי הוסיף בישול לשער של קינגסלי קומאן. ארתורו וידאל קבע בנגיחה אדירה 2:4 בדקה ה-66, כשרובן השלים צמד בישולים. הקינוח היה שייך לסנדרו ואגנר שנכנס בדקה ה-85 ובתוספת הזמן הבקיע שער בכורה בקבוצתו החדשה מול הקבוצה ממנה הגיע למינכן. ניצחון ליגה שביעי ברציפות לבווארים ששמרו על פער 16 נקודות בפסגה. הופנהיים עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.


דורטמונד חוגגת נקודה יקרה. וכן זו לא טעות, אובמיאנג עדיין צהוב שחור (Getty)


דורטמונד – פרייבורג 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

השוורצגלבן ממשיכים לקרטע וגם המקום באירופה בספק אחרי עוד תצוגה ביתית מאכזבת ומשחק שלישי ברציפות מאז החזרה מהפגרה ללא ניצחון. הפתיחה הייתה טובה ושינג'י קגאווה כבש אחרי תשע דקות, אבל נילס פטרסן איזן (21) וגם היה חתום על המהפך בדקה ה-68. פטרסן העלה את מאזנו ל-10 שערים. שער השוויון של המגן ג'רמי טוליאן בדקה ה-93, הרכש הטרי מהופנהיים, הביא לפחות נקודה לשחקניו של שטוגר. דורטמונד חמישית בעוד פרייבורג נותרה במקום ה-12. פייר-אמריק אובמיאנג, שמעברו לארסנל תקוע, שיחק במדים הצהובים שחורים.


  נאלדו נוגח יתרון לשאלקה (Getty)


שטוטגרט – שאלקה 2:0

החבורה של דומניקו טדסקו השיגה ניצחון ראשון ב-2018 וזה הספיק לה כדי לתפוס את המקום השני. שני השערים הובקעו תוך חמש דקות. נאלדו כבש ראשון בדקה ה-14 ואמין חאריט המרוקאי דייק מהנקודה הלבנה כדי לסגור עניין בדקה ה-19 ולהנחיל למארחים הפסד שני ברציפות.

תוצאות נוספות
לייפציג – המבורג 1:1
(ברומה 9/ פיליפ קוסטיץ' 29) 


קלן – אאוגסבורג 1:1

(מילוש יויץ' 40/ קאיובי 77)

ורדר ברמן – הרטה ברלין 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי