"אובמאינג? הוא שייך לעבר. לדורטמונד יש את בטשואי"

מישי באטשואי
מישי באטשואי | אתר רשמי

ב'בילד' התמוגגו מההופעה של הבלגי ב-2:3 המשוגע על קלן. שטוגר התקשה לחגוג מול האקסית, ורק באטשואי בטוח: "יכולתי להבקיע עוד שערים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מישי בטשואי הצטרף לרשימה מכובדת, הכוללת את קווין דה בריינה, רומולו לוקאקו ומוחמד סלאח. כולם נרכשו על ידי צ'לסי, וברגע שעזבו אותה – פרחו בצורה מידית. אמש (שבת), באטשואי ערך את הופעת הבכורה שלו במדי בורוסיה דורטמונד, וסיפק את הסחורה בצורה מרשימה עם צמד ובישול ב-2:3 המשוגע על קלן. הבלגי הרגיש בנוח, ולרגע השכיח את המכירה של פייר אמריק אובאמינג לארסנל.


באטשואי הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הגרמנית, שמרשית פעמיים במשחקו הראשון. רק כדי לזרות מלח על הפצעים של הבלוז, מי שנהנה מהבישול של הבלגי היה אנדרה שורלה, עוד אקס של הבלוז. בסיום צייץ החלוץ: "שמח להיות בדורטמונד, ניסיתי להתרכז במשחק והתאמנתי רק יומיים. תמיד יש מקום לשיפור, ויכולתי להבקיע עוד שערים. הכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות, המטרה שלי היא לנצח כמה שיותר ולעלות לליגת האלופות". הניצחון סידר לפטר שטוגר העפלה אל המקום השני.



ב'בילד' התמוגגו מההופעה של הבלגי: "אובה מי? צמד לבטשואי כבר בבכורה", טענו בכותרת והחמיאו: "אובמאינג שייך לעבר, העתיד הוא של באשטואי. איזה משחק סנסציוני שלו". שטוגר, שפגש את האקסית אותה הוליך לאירופה ופוטר בתחילת העונה, הודה בסיום: "המשחק הזה לא בשביל אנשים על לב חלש". המאמן השתדל שלא לחגוג יותר מדי מול קבוצתו לשעבר. שוער קלן, טימו הורן, הודה: "זה היה מוזר לראות את כל צוות האימון בספסל של האורחת".

90mns, two goals, an assist & a great victory dream debut with @BVB#BatsmanBackpic.twitter.com/8qHKvlvSYa

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) 2 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי