כוננות לבנדובסקי: החלוץ בחר בפיני זהבי כדי לצאת מבאיירן

לבנדובסקי
לבנדובסקי | Gettyimages

הפולני, המעוניין בשדרוג, נפרד מסוכנו קוצ'רסי שלא הצליח להחתים אותו בריאל וסגר עם סוכן העל הישראלי כשעל הכוונת פ.ס.ז' ומספר קבוצות פרמייר-ליג. זהבי: "כבוד גדול לייצג את החלוץ הטוב בעולם"

(גודל טקסט)

בבאיירן מינכן יכולים להתחיל להיכנס ללחץ ולחשוש שהם ייאבדו את רוברט לבנדובסקי החלוץ המוביל שלהם שכבש 97 שערים ב-118 משחקים בבונדסליגה. לפי "פשגלונד ספורטובי" העיתון המוביל בפולין לבנדובסקי רוצה מאוד לעבור לריאל מדריד והתאכזב מהעובדה שעשה עבורו הסוכן שלו מתחילת דרכו צ'זרי קוצ'רסקי. הוא חיפש סוכן על והשמות שהוזכרו היו פיני זהבי, מינו ראיולה וז'ורז' מנדס.

בסופו של דבר אישר זהבי שלבנדובסקי חתם אצלו לפני מספר שבועות ואמר: "זה כבוד גדול עבורי לייצג את החלוץ הכי טוב בעולם היום".

בפולין פרסמו שפרט לריאל שעשויה להציע ללבנדובסקי 150 מיליון יורו, מתעניינות בו קבוצות גדולות באירופה כולל מהפרמייר-ליג ואף לא פוסלים גם את הגעת לבנדובסקי לפאריס סן ז'רמן כמחליפו של אדינסון קבאני שכידוע לא מסתדר על כך עם ניימאר.

עוד נכתב כי עד כה באיירן מינכן היתה שאננה לגבי רצונו של לבנדובסקי לעזוב מאחר והוא חתום עד 2021, אבל כעת עם סוכן הנחשב לאחד הגדולים בעולם והצליח להעביר את ניימאר מברצלונה לפ.ס.ז' החתמת לבנדוסקי תעשה זעזוע בבאיירן מכיוון שיודעים שם עד כמה זהבי יודע להילחם.


זהבי עם פרגוסון. הישראלי העביר את ניימאר לפ.ס.ז', איפה יהיה לבנדובסקי (AFP)

ההפתעה בסיפור היא שלבנדובסקי זרק את הסוכן הישן שלו שהלך איתו לאורך כל הדרך עוד מהימים בהם שיחק בפולין והיה זה שהביא אותו לדורטמונד ולבאיירן. לקוצ'רסקי היו גם קשרים עם ריאל מדריד, אבל כל הניסיונות של לבנדובסקי לעבור לבלאנקוס לא צלחו.

לבנדובסקי, 29, עבר מלך פוזנן לדורטמונד בקיץ 2010. לאחר ארבע שנים, נמכר לבאיירן מינכן במדיה הבקיע כאמור 97 שערי ליגה (20 העונה). המפציץ הפולני יוביל את התקפת נבחרתו במונדיאל הקרוב ואחריו הוא עשוי להפוך למלפפון החם של הקיץ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי