דיווח בבילד: טוכל אמר 'לא' לבאיירן מינכן, בדרך לארסנל

תומאס טוכל
תומאס טוכל | צילום : GettyImages

המאמן בן ה-44 שהוזכר כמועמד המועדף להחליף את היינקס, רוצה לעזוב את גרמניה וכנראה יחליף את ונגר. גם פאריס סן ז'רמן וצ'לסי הוזכרו כמועמדות להחתימו. נראה שארסן וונגר לא יעזוב מרצונו

(גודל טקסט)

"בילד" הגרמני טוען הבוקר (ראשון) שתומאס טוכל אמר "לא" לבאיירן מינכן משום שהוא מעדיף לצאת לאמן מחוץ לגרמניה ואף מחזיק בהצעות מכמה מועדונים בכירים ביבשת, כשהרצינית ביותר היא ההצעה להחליף את ארסן ונגר בארסנל בעונה הבאה.

יופ היינקס בן ה-72 יסיים בקיץ את תפקידו כמאמן הקבוצה הבווארית וטוכל סומן בחודשים האחרונים כמועמד המועדף על הנהלת המועדון, אך כנראה שהמאמן עצמו מעדיף הצעות אחרות. לפי הפרסומים בגרמניה, הקבוצות הנוספות שמעוניינות לקלוט את הגרמני בן ה-44 הן פאריס סן ז'רמן (במקום אונאי אמרי שנמצא עם רגל וחצי בחוץ) וצ'לסי (במקום אנטוניו קונטה שצפוי לעזוב).

תומאס טוכל. סירב לבאיירן? (gettyimages)
תומאס טוכל. סירב לבאיירן? (gettyimages) 

אומנם היחסים בין המאמן הגרמני למנהל הספורטיבי של התותחנים, סוון מיסלינטט, לא היו בשיאם בתקופתם יחד בדורטמונד, אבל ארסנל הייתה מעוניינת כבר מזמן בטוכל והשניים יעבדו על הקשר ביניהם. בנוסף, קיימת אופטימיות בנוגע לעובדה שאובמיאנג יחזור להתאמן אצל מי שאימן אותו בגרמניה. 

במקביל, המנג'ר ארסן ונגר התראיין ל-beIN ולא נשמע כאחד שימהר לעזוב לפני תום חוזהו בקיץ 2019: "בגיל שלי מתמקדים בלעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר עבור המועדון ומתעלמים מכל השאר. ככל שאתה מבוגר יותר, כך מתייחסים אלייך אחרת. יש אפליה רק בשל הגיל. אני מקבל ביקורות כשהתוצאות לא טובות, גם כי אני מבין שאני דמות ציבורית שתישפט על תוצאותיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי