בעקבות קצב ההחלמה המהיר: בדיקת סמים נעשתה לנוייר

נוייר
נוייר | AFP

שוער באיירן מינכן חזר לאימוני ריצה לראשונה מאז הניתוח בכף רגלו בספטמבר, בהתאחדות הגרמנית חששו שחומרים אסורים האיצו את התהליך: "בדקו אותי מיד לאחר שהידיעה על חזרתי פורסמה"

(גודל טקסט)
מנואל נוייר תועד אתמול עולה על כר הדשא ומתאמן לראשונה מאז הניתוח שעבר בספטמבר, אבל התאוששותו היחסית מהירה מהפציעה הובילה את ראשי ההתאחדות בגרמניה לבדוק היטב את שוער באיירן מינכן.


החוק בגרמניה מאפשר ביקורי בית לצורך בדיקות סמים ללא התראה מראש וכך מצא את עצמו נוייר עובר בדיקת סמים, כך לפי "בילד", במטרה לבדוק שלא השתמש בחומרים אסורים כדי לזרז את החלמתו. נוייר חגג אתמול את יום הולדתו ה-32 בריצה על כר הדשא במתקן האימונים של באיירן, אחרי שנותח בכף רגלו בספטמבר.


כבר לפני כחודש וחצי פרסם ה"בילד" על כך שנוייר מתאושש מהר מהצפוי וכבר אז נערכה בדיקת הסמים המפתיעה. "מיד כשפורסמה הידיעה על כך שאני אחזור מהר מהצפוי, תא מהעצם שלי נלקח לבדיקה, מכיוון שאם שוברים את העצם שלוש פעמים תהליך ההחלמה אמור לקחת יותר זמן", סיפר השוער.

All smiles for @Manuel_Neuer on his birthday as he runs laps around the pitch today!

https://t.co/ZqygPlKNhZpic.twitter.com/iyFPHTqVGN

— FC Bayern US (@FCBayernUS) March 28, 2018

לפי ההערכות ולאור התקדמותו, נוייר מקווה לחזור לשחק אולי את שני משחקי הליגה האחרונים של הליגה, ב-5 במאי נגד קלן וב-12 במאי נגד שטוטגרט ולאחר מכן תהיה לו אפשרות לשחק גם בגמר הגביע הגרמני ב-19 במאי. על אף שבקושי שיחק העונה ואפילו עדיין לא התאושש מפציעה שהשביתה אותו כמעט עונה שלמה, נוייר מסומן כשוער הראשון של גרמניה במונדיאל – בהנחה שאכן ישוב להציג את יכולתו.


אתמול ב-1:0 מול ברזיל פתחה גרמניה בשער עם קווין טראפ ובסוף השבוע ב-1:1 מול ספרד עמד בין הקורות מארק אנדרה טר שטגן, מי שיפתח גם במשחקי גביע העולם כל עוד נוייר לא יוכל לעמוד במשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי