צפו: המבורג בחיים, 2:5 ענק להופנהיים, באיירן הביסה, ניצחון גדול לדורטמונד

המבורג מול פרייבורג
המבורג מול פרייבורג | האתר הרשמי

הקבוצה של נאגלסמן התעללה בלייפציג. לוקאס מאי עשה היסטוריה ב-0:3 של באיירן. השוורצגלבן התפוצצו עם 0:4 על לברקוזן. טוואטחה לא נכלל בסגל, קבוצתו הובסה והתרחקה מאירופה. צפו בכל שערי המחזור

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בבונדסליגה והתמונה מתחילה להתבהר. בצמרת, באיירן רשמה ניצחון נוסף, הופנהיים הביסה את לייפציג והרחיקה אותה מכרטיס לליגת האלופות, כשגם פרנקפורט נחלה הפסד מאכזב. בתחתית, המבורג עדיין בחיים אחרי ניצחון על פרייבורג.


האנובר – באיירן מינכן 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

לפמח חצי גמר ליגת האלופות, יופ היינקס עלה בהרכב משני למשחק החוץ, מה שלא מנע מהבווארים ניצחון 25 העונה. היסטוריה נרשמה כאשר לארס לוקאס מאי הפך ליליד שנות ה-2000 הראשון שמשחק בבאיירן בבונדסליגה. תומאס מולר, שכבש שלושער בחצי גמר הגביע באמצע השבוע, נכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום אריאן רובן ובדקה ה-57, ניצל בישול של חואן ברנאט וכבש ברגל שמאל את השביעי שלו העונה. רוברט לבנדובסקי עלה גם הוא מהספסל ושש דקות מאוחר (73) עלה ל-28 שערים עם שער נגיחה. סבסטיאן רודי חתם בדקה ה-90. למרות ההפסד, התוצאות בתחתית קירבו את האנובר להישרדות.


לייפציג – הופנהיים 5:2 

התוצאה של השבת. השחקנים של יוליאן נגלסמן דרסו ועלו למקום החמישי. מארק אות' כיכב עם צמד (14, 59) ובישול לפאבל קאדרבק הצ'כי שחגג שער בכורה בבונדסליגה. סרג' גנאברי כבש את השני (35) ולוקאס רופ סגר עניין (64). בתווך, נבי קייטה רק צימק זמנית ל-3:1 (59) אחרי שאמיל פורסברג הורחק דקה בתוך המחצית השנייה ודאיוט אופמקאנו כבש שער כבוד נוסף שתי דקות לסיום. הופנהיים השלימה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד. לייפציג ממשיכה לשקוע עם תבוסה שלישית בחודש אפריל.


AUSWÄRTSSIEG.
#H96FCB#MiaSanMia#MiaSanMeisterpic.twitter.com/dAPHmFzOUr

— FC Bayern München (@FCBayern) April 21, 2018


איינטרכט פרנקפורט – הרטה ברלין 3:0 

טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל וחבריו שאמנם עלו לגמר הגביע, רשמו הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והתרחקו מהכרטיס לאירופה. דייבי זלקה (פנדל, 57) כבש שער שלישי בשני המשחקים האחרונים ומת'יו לקי האוסטרלי שבר בצורת ארוכה והכפיל 20 דקות מאוחר יותר אחרי בישול של סלומון קאלו המחליף. מקוטו האסבה המקומי הורחק (79) ואלכסנדר אסוויין סגר עניין בדקה ה-90. הרטה עלתה למקום התשיעי ונשארה בחיים במאבק על כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.


המבורג – פרייבורג 0:1 

הקבוצה שמעולם לא ירדה ליגה מסרבת ליפול ללא מאבק. שער אחד של לואיס הולטבי בדקה ה-54 צימק את הפער בין שתי הקבוצות לחמש נקודות, כאשר נותרו תשע בקופה. המבורג תנסה לעשות את הבלתי יאומן ולהגיע לפחות למבחנים נגד הירידה. פרייבורג המידרדרת ספגה הפסד חמישי ברציפות והיא סופרת שמונה משחקים ללא ניצחון ו-397 דקות ללא שער. צ'גלאר סויונצ'ו הטורקי הורחק משורות האורחים בדקה ה-71.


בורוסיה דורטמונד – באייר לברקוזן 0:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
ניצחון גדול וחשוב לשוורצגלבן בקרב הישיר על המקום השלישי. ג'יידון סנצ'ו פתח בדקה ה-13 את מסכת הכיבושים. מרקו רויס החמיץ פנדל (37), אבל כיפר על זה עם צמד נהדר (55 ו-79) ומקסימליאן פיליפ הוסיף בתווך אחד (63) כדי לעלות את המארחת שלוש נקודות מעל האורחת כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.


תוצאות נוספות

שטוטגרט – ורדר ברמן 0:2

לשטוטגרט: כריסטיאן גנטנר (13), ברקאי אוזצ'אן (90)

 

90'+4 Abpfiff! HEIMSIIIIIIIIIIIIEG! #nurderHSV#HSVSCFpic.twitter.com/zXiGR5tTHX

— Hamburger SV (@HSV) April 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי