צפו: אלקאסר הבקיע, דורטמונד ניצחה 1:3 את פרנקפורט

עבדו דיאלו
עבדו דיאלו | Gettyimages

הצהובים שחורים שבו למסלול הניצחונות הודות לשערים של דיאלו (36), וולף (72) והרכש מברצלונה בדקה ה-88, האלר (68) רק איזן זמנית עבור קבוצתו של טאלב טוואטחה, שנפצע בנבחרת ונעדר מהמפגש

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות מאחורינו וגם הבונדסליגה חזרה. הערב בורוסיה דורטמונד אירחה את איינטרכט פרנקפורט בפתיחת המחזור השלישי ושבה למסלול הניצחונות הודות ל-1:3 ביתי, כשאת שערי הניצחון הבקיעו מריוס וולף – החלוץ שהגיע הקיץ, כידוע, מפרנקפורט, ופאקו אלקאסר שהושאל מברצלונה.

במחזור שלפני הפגרה סיימה דורטמונד רק ב-0:0 במגרשה של האנובר, אחרי שפתחה את העונה עם 1:4 מוחץ בביתה על רד בול לייפציג, אבל המאמן החדש לוסיאן פאברה כנראה חשב גם על משחק ליגת האלופות באמצע השבוע בברוז' וספסל את אקסל ויטססל ופאקו אלקאסר, בעוד שבהתקפה לצדו של מרקו רויס פתחו מקסימליאן פיליפ, יאקוב ברון-לארסן ומריוס וולף. 

דורטמונד הציגה יכולת רעה ולמזלה עלתה ליתרון בדקה ה-36 מכדור קרן אותו סיים ברשת הבלם עבדו דיאלו, אבל הצרפתי סבסטיאן האלר השיג בדקה ה-68 שוויון מוצדק וכבש שער שלישי בשלושה מחזורים. תוך ארבע דקות המארחת שבה להוליך כשוולף נהנה מרוחב של המחליף סאנצ'ו, שנכנס במהלך המחצית השנייה כמו גם ויטסל ואלקאסר כחלק מהניסיונות להכריע את ההתמודדות, והצהובים-שחורים של לוסיאן פאברה עשו צעד משמעותי לעבר השגת הניצחון השני העונה. בדקה ה-88 תרגיל קרן לא הצליח, אבל בכל זאת הסתיים בפצצה של פאקו אלקאסר שהגיע מברצלונה לרשת. 1:3 בסיום.



פאקו אלקאסר. שער ראשון מאז המעבר לגרמניה (Gettyimages)


האורחת איינטרכט פרנקפורט חסרה את אנטה רביץ' הפצוע, יטרו וילמס המושעה וכן את טאלב טוואטחה שנפגע במשחקה של נבחרת ישראל בצפון אירלנד ביום שלישי ולצערה בעקבות ההפסד רשמה משחק שני רצוף ללא ניצחון ונותרה עם שלוש נקודות במאזנה.


מהלך משחק
דקה 36, 0:1 לדורטמונד! כ
דור קרן משמאל נחת על ראשו של הבלם הצרפתי עבדו דיאלו, שנגח לידיו של השוער קווין טראפ, אולם הכדור החוזר הגיע גם הוא אל דיאלו שנכנס עם הכדור לתוך השער.



דיאלו נכנס עם הכדור לתוך השער (Gettyimages)


דקה 68, פרנקפורט משווה ל-1:1! שגיאה כפולה של המגן מרסל שמלצר אפשרה לסבסטיאן האלר הצרפתי לגלגל לפינה הרחוקה של בורקי, שערו השלישי העונה – לזכותו שער בכל מחזור.


דקה 72, 1:2 לורטמונד:
תגובת בזק של המארחים. מריוס וולף השתלט נהדר על כדור רוחב של סאנצ'ו הצעיר ומקרוב השיב את היתרון. שערו הראשון מאז הצטרף לקבוצה הקיץ מפרנקפורט, כמובן.


דקה 88, 1:3 לבורוסיה דורטמונד!
תרגיל קרן מימין לא עבד בצורה מושלמת, אבל פאקו אלקאסר המחליף ניצל זאת כדי לבעוט כדור חד לפינה הרחוקה, נעזר ברגל של שחקן יריב וחגג גם הוא שער ראשון.



פאקו אלקאסר עולה מהספסל. גם היה האחרון למצוא את הרשת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי