צפו בתקציר: פנדל תוך 10 שניות, 1:3 לפרייבורג על גלדבאך

שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים | Gettyimages

וולדשמידט הוכשל כבר בהתקפה הראשונה, והוסיף גם אחד משלו (57) לאחר שפטרסן כבש את בעיטת העונשין. לוקאס הולר הבקיע את שער הניצחון מחצי מגרש בדקה ה-93, הזאר (20) רק השווה זמנית

(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם משחק אחד בו פרייבורג אירחה את מנשנגלדבאך וניצחה 1:3. מחר תנסה דורטמונד לנצל את ההפסד של השנייה בטבלה כדי להגדיל את הפער בצמרת כשתארח את הרטה ברלין המצוינת, בעוד באיירן תנסה לחזור לשליטה אצל מיינץ.


המשחק הפך להיות מעניין כבר תוך 10 שניות, כאשר לוקה וולדשמידט חדר לרחבה בהתקפה הראשונה והוכשל על ידי השוער. השופט הורה לאחת מבעיטות הפנדל המהירות ביותר בהיסטוריה של הבונדסליגה (המהירה ביותר היתה לזכות המבורג נגד פאדרבורן בפברואר 2015, אז רפאל ואן דר וארט הבקיע פנדל שנשרק תוך 8 שניות מהפתיחה), ונילס פטרסן שלח את הבעיטה פנימה.


טורגן הזאר השווה בפנדל בדקה ה-20, אבל גם אחרי השוויון מנשנגלדבאך לא נראתה כמו קבוצה שנמצאת במקום השני בליגה הגרמנית. פרייבורג תקפה והגיעה למצבים ובדקה ה-57 גם החזירה לעצמה את היתרון. וולדשמידט, גיבור פנדל הבזק, הגיע מאחור לכדור רוחב מהרברר ובנגיעה בעט את הכדור לרשת. בתוספת הזמן האורחת ניסתה ללחוץ ואפילו השוער עלה כדי לנסות להשיג שוויון דרמטי, אבל לוקאס הולר ניצל את זה כדי לבעוט כדור שטוח מחצי מגרש ולסגור את הסיפור.


Ok das ging schnell. Im ersten Angriff wird #Waldschmidt im Strafraum zu Fall gebracht folgerichtig gibt es Elfmeter (1').

— SC Freiburg (@scfreiburg) October 26, 2018


מנשנגלדבאך עדיין שנייה בטבלה, אבל גם ורדר ברמן, גם באיירן מינכן ואפילו לייפציג והרטה ברלין יכולות לעקוף אותה בהמשך המחזור. פרייבורג, לעומת זאת, מטפסת בטבלה ולאחר שלושה משחקים ללא ניצחון עלתה למקום השמיני, משם היא יכולה לקבל תנופה לקראת המאבקים על כרטיס לאירופה בהמשך העונה.


ספרד: תיקו דרמטי בין ויאדוליד לאספניול
20 מבעיטה נהדרת של איגלסיאס מחוץ לרחבה. אספניול היתה בדרך לניצחון שייתן לה את המקום הראשון בטבלה, אבל בדקה ה-91 הגיע דניאלה ורדה ושלח כדור חופשי נפלא לחיבורים כדי לחלק את הנקודות.


בצרפת, נים וסנט אטיין נפרדו בתיקו 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי