צפו בתקציר: 2:6 משוגע לבאייר לברקוזן על ורדר ברמן

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

למרות שלוש טעויות קריטיות בהגנה במחצית הראשונה, המארחת היתה קרובה להשוות לפני בליץ בהובלת קאי האברץ, שכבש צמד תוך 10 דקות. שער דרמטי של פרנקפורט קבע 1:1 עם נירנברג, טוואטחה לא שותף

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הגרמנית נמשך היום עם שלושה משחקים, כאשר הראשון שבהם הפגיש את פרנקפורט של טאלב טוואטחה עם נירנברג. מאוחר יותר המשחק בין ורדר ברמן לבאייר לברקוזן הסתיים ב-2:6 משוגע לאורחת.

נירנברג – פרנקפורט 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
המגן הישראלי טאלב טוואטחה ראה מהספסל את קבוצתו מתגוננת בחוץ נגד קבוצת התחתית, שלא הציגה משחק גדול אבל הצליחה לפרוץ את הבונקר הפרנקפורטי בדקה ה-78 כאשר אדם זרלאק, שנכנס כמחליף רק שתי דקות קודם לכן, התרומם טוב לכדור עומק ונגח אחורה שער נהדר. פרנקפורט יצאה להתקפות וניסתה להשיג שוויון, אך כשהקבוצות נכנסו לתוספת הזמן היא עדיין לא הבקיעה. רק בדקה ה-92 סבסטיאן הלר הצליח להגיע לכדור רוחב ולדחוק פנימה את שער השוויון.

פרנקפורט אמנם לא הפסידה, אבל לראשונה אחרי שישה משחקים ברציפות היא לא ניצחה והחמיצה הזדמנות לעלות למקום החמישי בטבלת הבונדסליגה. בשבוע הבא היא תוכל להתאושש מול נועלת הטבלה שטוטגרט. העולה החדשה, לעומת זאת, עצרה רצף של שני הפסדים ברציפות ויכולה מעט לנשום.

לוקה יוביץ'. לא מבקיעים חמישייה כל שבוע (Gettyimages)
לוקה יוביץ'. לא מבקיעים חמישייה כל שבוע (Gettyimages)

ורדר ברמן – באייר לברקוזן 2:6
וואו, איזה משחק. באייר לברקוזן, מאוכזבת לאחר ההפסד לציריך בליגה האירופית, הגיעה עצבנית והפציצה שלושה שערים במחצית הראשונה. קווין וולנד (8), יוליאן ברנדט (38) וקארים בלארבי (45) ניצלו תצוגת הגנה מבישה של המארחת כדי לתת ללברקוזן יתרון מבטיח.

מבטיח? זהו שלא. תוך שתי דקות, קלאודיו פיסארו (60) ויויה אוסאקו (62) צימקו ופתאום ברמן חזרה במשחק ויכולה להשוות. אבל בגרמניה כמו בגרמניה, רק בגל שקבוצה במומנטום לא אומר שהיא תבקיע. לברקוזן יצאה לבליץ, וקאי האברץ (67) אלכסנדאר דראגוביץ' (72) ושוב האברץ (77) קבעו 2:6 מדהים וניצחון ראשון בבונדסליגה מאז ספטמבר.

תוצאה נוספת
לייפציג – שאלקה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי