טיאגו עזב את האצטדיון על קביים, יובה רוצה את חאמס

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | AFP

הקשר נפצע ב-1:2 על רודינגהאוזן בגביע הגרמני וייבדק היום כדי לקבוע את חומרת הפציעה, למרות הניצחון באיירן ספגה ביקורת על משחקה נגד הקבוצה החובבנית. סוכנו של הקולומביאני ייפגש עם ראשי הגברת הזקנה בדצמבר

(גודל טקסט)
באיירן מינכן רשמה אתמול (שלישי) ניצחון רביעי ברציפות, 1:2 בגביע הגרמני על רודינגהאוזן מהליגה השלישית החובבנית, וניתן להגיד שהיא יצאה מהמשבר. באיירן עבדה קשה כדי לנצח ובנוסף איבדה את טיאגו אלקנטרה, שנפצע בקרסול בדקה ה-75. ניקו קובאץ' אמר לאחר המשחק כי הקשר ייבדק שוב היום כדי לקבוע את חומרת הפציעה, וציין שהיו לו כאבים חזקים מאוד. אחרי המשחק עזב הקשר את האצטדיון של היריבה כשהוא נעזר בקביים. המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' אמר על הפציעה: "כרגע זה לא נראה טוב".


ה"בילד" מתח ביקורת נגד היכולת של באיירן מינכן בכותרת: "באיירן עבדה קשה נגד קבוצה מהליגה הרביעית". שבעה שחקנים בסגל של באיירן נעדרו בגלל פציעות, וכעת טיאגו עשוי להיות פצוע שמיני. קובאץ' נאלץ לזמן ארבעה שחקנים מהנוער שישבו על הספסל, ומי שבלט במשחק היו דווקא שחקנים שלא שיחקו בקביעות בהרכב. תומאס מולר כבש לראשונה אחרי 540 דקות, סנדרו ואגנר שפתח רק פעם אחת בליגה נכנס במחצית השנייה וכבש את שערו הראשון העונה ורנאטו סאנצ'ס פתח בפעם הרביעית העונה בלבד בבאיירן בכל המסגרות. הפורטוגלי הצטיין עם בישול בשער הראשון וסחט את הפנדל בשער השני, לא רע לשחקן שהיה על סף סיום הקריירה בצמרת העולמית בקיץ האחרון.


Niko #Kovac on @Thiago6: "He's in a lot of pain at the moment, but we will wait and see what the examination tomorrow reveals."#DFBPokal#SVRFCBpic.twitter.com/PZbcBlxz0n

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 30 באוקטובר 2018


בתוך כך, פורסם שיובנטוס רוצה את חאמס רודריגס לעונה הבאה. הקולומביאני לא מקבל מספיק הזדמנויות מהמאמן קובאץ', וסוכנו ז'ורז' מנדש ייפגש עם ראשי באיירן בדצמבר כדי לבדוק את העברתו לאיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי