מסי: עדיין יש דרך ארוכה, אבל אנחנו נהנים מהניצחון על ריאל

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

בברצלונה חוגגים את ה-2:3 הדרמטי על ריאל: "מעליב להשוות בינו לבין רונאלדו, ברור מי הטוב בעולם". קרוס: "כדורגל יכול להיות עסק מסריח"

(גודל טקסט)
ליאו מסי הפגין אתמול (ראשון) את אחד המשחקים הגדולים שלו העונה וסיים אותו עם צמד ב-2:3 על ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול בסנטיאגו ברנבאו. בתוספת הזמן הוא כבש את שערו ה-500 במדי ברצלונה וזה היה דרמטי במיוחד.


ליאו מסי, גיבור הניצחון כאמור, הגיב לראשונה באמצעות הרשתות החברתיות וכהרגלו שמר על צניעות: "נסענו לברנבאו בשביל לנצח ולשמור על הסיכוי לזכות באליפות. עדיין יש דרך ארוכה, אבל אנחנו בינתיים נהנים מהצעד המשמעותי שעשינו".






עורך העיתון, סנטי נולה, כתב: "תמיד משווים בין מסי לכריסטיאנו רונאלדו. עכשיו זה אפילו מעליב להשוות ביניהם. מסי הראה שהוא גאון ורונאלדו מפגר אחריו בהרבה שנים. בארסה הראתה שהיא טובה הרבה יותר, כי היא ניצחה במשחק הכי קובע של העונה". ב"ספורט" נכתב: "מסי הקדוש".

 

ב"מארקה" המדרידאי נכתב שמסי שבר את הלב של שחקני ואוהדי ריאל מדריד. כריסטיאנו רונאלדו עזב את כר הדשא כועס ומתוסכל על חבריו שלא יכלו לשמור התיקו. העיתון גם קבע שמסי וסרג'י רוברטו היו גיבורי המשחק עבור ברצלונה אחרי שהמגן החל במהלך שער הניצחון עם סלאלום נפלא. גם ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי וג'ורדי אלבה קיבלו שבחים כמצטיינים של ברצלונה בניצחונה השישי מתוך תשעה משחקיה האחרונים בברנבאו.

Increible!!!!!!!!!! Vamos!!!!!!! Força Barça!!!! pic.twitter.com/klS60RwwDS

— Carles Aleña (@Carlesale10) April 23, 2017


אנדרס אינייסטה שיבח את מסי: "הגדולה שלו שהוא לא מפסיק להדהים אפילו אחרי כל כך הרבה שנים. זה כבוד ענק למועדון שהוא השחקן שלו. הוא ברכה למועדון. לנצח בברנבאו בזמן פציעות משאיר אותנו עם מוטיבציה ענקית עד סיום העונה". איבן ראקיטיץ' הוסיף: "מסי יכול לפגוע ביריבות מכל מקום ומצב. הניצחון הגיע לנו".

 

קרלס אלנייה הצעיר העלה בחשבון הטוויטר תמונה מחדר ההלבשה בה נראים שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון וכתב: "לא ייאמן, קדימה ברצלונה".




ליאו מסי. סטטיסטיקה בלתי נתפסת. צילום מסך מ

 

בצד השני מלקקים את הפצעים. מרסלו, שפגע במסי עם מרפק לפיו, עשוי להיות מוענש על ידי ההתאחדות לאחר שלא הורחק למרות העבירה הקשה. הברזילאי לקח על עצמו אחריות בסיום אחרי שאיבד את הכדור הגורלי: "זו הייתה טעות. זה יכול לקרות לכל אחד, אבל אני לוקח את האשמה עלי. תקפנו גם ב-2:2, כי רצינו להרחיק את הכדור מהשער. על השופט אני לא רוצה לדבר. זה לא יעזור לנו בעתיד". טוני קרוס הוסיף: "כדורגל יכול להיות עסק מסריח לפעמים, אבל אני גאה בדרך בה שיחקנו". 

 

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן חטף מהפרשנים במדריד. תומאס רונצ'רו מ"אס" כתב שלריאל היה חסר משחק טקטי אינטליגנטי והפנה האחריות לעברו של הצרפתי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי