מנואל סלבדור מונה למנהל המקצועי של גרנאדה

מנואל סלבדור
מנואל סלבדור | צילום: גרנאדה הרשמי

הקשר הישראלי לא נכלל בתכניותיו של המאמן טוני אדאמס, אולם מנהל מקצועי חדש מונה והכריז: "יש לי רעיונות כיצד לשנות את המצב"

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)
גרנאדה נכנעה אתמול בביתה 2:0 למלאגה, הפסד שמקרב את עומר אצילי וחבריו עוד יותר לליגת המשנה לאור פער שבע נקודות מלגאנס (שתארח היום את לאס פלמאס), וכשנותרו לה ארבעה משחקים לסיום העונה ספק אם היא תצליח לשרוד.


כפי שפרסמנו שלשום
,  המאמן טוני אדאמס הכריז שמנג'ר חדש נמצא וימונה רשמית עוד השבוע, ואכן זה קרה הבוקר כאשר המועדון הציג את מנואל סלבדור כמנהל המקצועי החדש בחוזה עד 2020.




גם מאז הגעת אדאמס לעמדת המאמן בתחילת החודש, עומר אצילי בניגוד להשערות בתקשורת המקומית לא זוכה לקרדיט ונותר מחוץ לסגל, ובימים האחרונים שהה לצדו סוכנו רונן קצב, שניתן לשער כי הגיע לגרנאדה בין השאר כדי לבחון מה הן תכניות הקבוצה לעונה הבאה בכל הנוגע לקשר הישראלי. התקשורת בגרנאדה פרסמה בחודשים האחרונים כי הוא יימכר בקיץ לכל המרבה במחיר, כאשר מכבי תל אביב והפועל באר שבע נחשבות למועמדות הבכירות לקלוט אותו.


 

Presentation | #WelcomeManuelSalvador Tony Adams & @kangningwang alongside Manuel Salvador at the conclusion of his presentation. pic.twitter.com/BnvepC5QPG

— Granada C.F. (@GranadaCdeF_en) April 26, 2017


"אנחנו צריכים לבנות קבוצה", אמר במסיבת העיתונאים להצגתו, "אין לי שרביט קסמים, אבל יש לי רעיונות כיצד לשנות את המצב. כל ההחלטות יתקבלו ויאושרו בהחלטה משותפת של המועדון".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי