אמבפה קיבל את ההצעה של ריאל מדריד

אמבפה. מחוזר
אמבפה. מחוזר | צילום: gettyimages

הבלאנקוס מוכנים לשלם מעל 100 מיליון יורו על הכוכב הלוהט של מונאקו ומבטיחים לו דקות משחק משמעותיות

(גודל טקסט)
"מארקה" המדרידאי פרסם היום (שישי) שחלוץ מונאקו קיליאן אמבפה 'אמר כן' לריאל מדריד ויצטרף כבר בקיץ הקרוב. לפי העיתון, הבלאנקוס מעוניינים לצרף 'גלאקטיקו' אחד בקיץ והכישרון בן ה-18 נמצא בעדיפות עליונה.

 

 

אמבפה לא מסתיר את אהדתו לריאל מדריד ומעוניין להצטרף מכמה סיבות. הראשונה, המאמן זינדין זידאן צרפתי ממוצא אלג'יראי, בדיוק כמו החלוץ. השנייה, הכוכב המוערץ על ידי השחקן הוא כריסטיאנו רונאלדו וישמח לשחק לצד אלילו.







לאלופת אירופה ברור שהסכומים ינועו סביב 100 מיליון יורו, אבל הנשיא פלורנטינו פרס התרשם מהכוח הפיזי ומהמהירות הגדולה וסבור שאמבפה עוד ילך וישתפר ולכן מוכן להוציא את סכומי העתק המדוברים. לפי הפרסומים ראשי המועדון כבר בקשר תקופה ארוכה עם נציגי השחקן.

 

בתחילה חשבו בריאל לרכוש את השחקן ולהשאילו לעונה אחת לקבוצה אחרת כדי שיתחשל, אבל בעקבות ההתעניינות הגדולה של שאר המועדונים הגדולים ביבשת, מוכנים להבטיח לו דקות משחק משמעותיות כבר בעונה הקרובה. בעקבות העסקה המסתמנת שחקנים כמו אדן הזאר, פאולו דיבאלה ואנטואן גריזמן מתרחקים.




כריסטיאנו רונאלדו. האליל של אמבפה. צילום: AFP

 

ובצד העוזב נמצא אלברו מוראטה. לפי "אס" החלוץ, שמאוכזב מדקות המשחק המועטות שלו אצל זידאן, קיבל הצעה ישירות ממאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. בעיתון נכתב שבמשחק ביום שלישי בין הקבוצה התקרב מאמן הקולצ'ונרוס לשחקן וכשידו על פיו אמר לו: "בוא איתי לאתלטיקו". למרות ההצעה המפתה, סביר להניח שמוראטה לא ירצה להרגיז את אוהדי ריאל ויעדיף לעבור לצ'לסי, שם אנטוניו קונטה מעוניין בו כמחליף לדייגו קוסטה, שיעבור ככל הנראה לליגה הסינית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי