קארים בנזמה: "ולבואנה שקרן. שיסבירו לי מדוע הושעתי"

בנזמה
בנזמה | צילום: Gettyimages

חלוץ ריאל מדריד ולשעבר בנבחרת צרפת, שהושעה עקב "פרשת קלטת הסקס", בראיון מקיף: "הכי קל להודיע על פרישה, אבל אני רוצה לחזור לסגל". וגם: צירוף גריזמן לבלאנקוס, הבישול מול אתלטיקו והיחסים עם זידאן

(גודל טקסט)

 קארים בנזמה החליט לשבור שתיקה ארוכה ובראיון מקיף ל"לאקיפ" היוקרתי טען כי עד היום הוא לא מבין מדוע הושעה מנבחרת צרפת.

חלוץ ריאל מדריד, כידוע, נזרק מנבחרת הטריקולור בשנת 2015, לאחר שנחשף כי הוא ניסה לסחוט לכאורה את חברו לנבחרת מתייה ולבואנה, באמצעות סרטון המתעד את הקשר ואשתו מקיימים יחסי מין.

בראיון ראשון התייחס בנזמה להשעייה שבעקבותיה הוא החמיץ את אליפות אירופה הנערכה במדינה וכן לביקורות על יכולתו בעונה האחרונה בריאל מדריד.

פרשת ולבואנה: "הוא מטריף אותי. הגיע הזמן שיפסיק להמציא סיפורים. שיגיד את האמת על מה שקרה, כי הוא צוחק על כל העולם עם השקרים שלו. הגיע הזמן שיגידו לי למה השעו אותי", ביקר את המאמן דידייה דשאן והתייחס גם לדברי ראש הממשלה כי אין לו מקום בסגל, "יש לי הרגשה שמשתמשים בשם שלי לא מסיבות ספורטיביות, אלא פוליטיות. העובדה שלא שיחקתי ביורו במדינה שלי הייתה אכזבה עצומה".


ולבואנה. בנזמה דורש שיאמר את האמת (AFP)

היחס בספרד ובצרפת אליו: "לא אותו יחס. בצרפת ההרגשה שלי היא שניסו להיפטר ממני על כל דבר קטן. אני כבר לא מצפה לכלום שיזמנו אותי לשלושת המשחקים האחרונים של 2017 מול פראגוואי, שבדיה ואנגליה. אני בטוח שהמאמן רואה את המשחקים שלי בריאל מדריד. הכי קל לי להודיע שאני פורש מהנבחרת, בעיקר בגלל הדרך בה מתנהגים אלי, אבל אני מרגיש שאני עדיין רוצה לשחק בה. לא שיחקתי פעמיים בנבחרת, אלא רשמתי 81 הופעות. יהיה נחמד אם יתנו לי הסבר למה אני לא בנבחרת יותר. שיגידו לי בארבע עיניים".

בנזמה לא הסתיר את אכזבתו מהיחס אליו בצרפת, ומהביקורות הנוקבות על יכולתו בשנה האחרונה: "המספרים שהשגתי מרשימים ונותנים ביטחון, אבל יש יותר מדי מספרים וסטטיסטיקה היום בכדורגל. שוכחים שזה משחק של הנאה. זה לא אנ.בי.איי. זה משחק יותר קבוצתי ואתה יכול להיות השחקן הכי טוב בעולם, ועדיין תצטרך את העזרה של כל הקבוצה. יותר מדי נותנים חשיבות למספרים ולכמות השערים שכל אחד כובש. זה אולי חשוב בעיקר לחלוצים, אבל לא צריך להיות הדבר הכי חשוב. אני כבר שבע שנים בריאל מדריד, שזו הרמה הגבוהה ביותר בעולם. אני עדיין נמצא בחלום".


במדי הטריקולור. עדיין לא חוזר (Gettyimages)

בהמשך ישיר לכך, אמר על עתידו בבלאנקוס: "אין בריאל מדריד מתנות. אם אני לא אהיה בכושר, פלורנטינו פרס ימכור אותי כי בקבוצה רוצים תמיד לנצח. אם תראו שאני ממשיך סימן שאני ביכולת המתאימה".


על אנטואן גריזמן
: "נבחרת היו לנו יחסים טובים ושיתוף פעולה טוב. הוא אחד מאלה שאני מעריך. כשהוא הגיע לנבחרת ולא כל כך הלך לו נתתי לו טיפים. אנחנו גם גרים בשכנות במדריד. שיחקנו ביחד בברזיל וברור שזה מתסכל שאנחנו לא יכולים יותר לשתף פעולה. הייתי רוצה שהוא ישחק בריאל, אבל השאלה באיזה תפקיד הוא ישתלב".


בנזמה והבלאנקוס חוגגים את הבישול הגאוני בדרבי (AFP)

לסיום התייחס החלוץ גם לשער שבישל נגד אתלטיקו מדריד וליחסים עם המאמן זינדין זידאן: "זה עניין של אינסטינקט. כל פעם שאנחנו בצרות אני מסוגל להוציא איזה מהלך שלא חשבו עליו. היו הרבה מגינים של אתלטיק עליי, אבל לא ראיתי אף אחד".


היחסים עם זידאן
: "יש בינינו כבוד גדול. כשמשהו לא הולך טוב הוא לא מהסס להעיר, אבל גם להיפך כשיש דברים טובים. אני לא מופתע מההצלחה שלו. הוא התכונן אליה היטב. הוא היה אחד השחקנים הטובים בעולם ועכשיו תוך זמן קצר הופך לאחד המאמנים הכי טובים. הוא יודע איך לנהל שחקנים גדולים – קחו את הגומלין בחצי גמר האלופות. במצב 2:0 נגדנו כל מאמן היה נכנס לפאניקה. הוא לא זז, נשאר רציני. חשב מה לעשות. הוא פשוט הפך אותנו לקבוצה שמשחקת כדורגל טוב"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי