אדאמס: "גרנאדה הייתה סוכנות שחקנים אחת גדולה"

טוני אדאמס
טוני אדאמס | צילום: AFP

המאמן שלא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, התייחס לרכישות שבוצעו העונה, כולל זו של עומר אצילי: "זו לא הייתה קבוצת כדורגל. ההחתמות היו גרועות"

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

 מאמן גראנדה, טוני אדאמס, טע היום במסיבת עיתונאים לקראת מחזור סיום העונה שההחתמות שעשתה הקבוצה במהלך השנה לא היו נכונות – כשהביקורת מתייחסת כמובן גם לצירוף עומר אצילי, שהוחתם בתחילת העונה וכמעט שלא שיחק.

גראנדה תשחק מחר נגד אספניול (שישי, 21:45) ותסיים את אחת העונות הגרועות בתולדות המועדון שירד כידוע לליגת המשנה.

אדאמס, שפרסם היום ספר על חייו ובהם גילויים קשים על בעיות ההתמכרות לטיפה המרה, על התקפי חרדה קשים ועל איך יצא מכך, סיפר: "לצערי הרב ההחתמות שעשתה הקבוצה העונה היו גרועות ולא מתאימות. אני מקווה להפוך את הקבוצה לקבוצת כדורגל. במובנים רבים היא לא הייתה קבוצת כדורגל העונה. לצערי בשנים האחרונות גראנדה לא הייתה בית לשחקני כדורגל, אלא סוכנות שחקנים אחת גדולה".

אדאמס אמר עוד: "אני מבין את התסכול של השחקנים, אבל מבקש מהאוהדים שיהיו סבלניים ויתנו לנו ליהנות מיתרון הספק בעונה הבאה". אדאמס והמנהל המקצועי של הקבוצה הם שהחליטו למכור את עומר אצילי. בתקשורת המקומית נכתב שהם מקווים לקבל עליו מיליון יורו ושיש התעניינות כרגע רק מקבוצות בישראל, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה.

אצילי לא נכלל בסגל של המאמן האנגלי למשחק האחרון של העונה נגד ה"פריקוס", בעוד מהלך שרומז על סיום דרכו של הקשר הישראלי באיצטדיון "לוס קרמנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי