לקאזט עוזב את ליון: "זה הזמן הנכון עבורי לקחת סיכון"

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | צילום: Geetyimges

אחרי 14 שנים במועדון החלוץ ייפרד מהאוהדים הערב מול ניס. הצרפתי שלח רמה עבה לגבי היעד הבא: "זה יהיה סיפור אם אעבור לאתלטיקו מדריד ואשחק עם גריזמן"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

אלכסנדר לקאזט ישחק הערב (22:00, מול ניס) בפעם האחרונה במדי ליון. החלוץ הצרפתי, שכבש העונה 26 שערי ליגה ב-29 משחקים, הודיע שהוא יעזוב את קבוצת נעוריו אחרי 14 שנים.

"אני חושב שזה הזמן הנכון", הסביר לקאזט. "אני רוצה לגלות משהו חדש, לקחת סיכון ולעשות עוד צעד קדימה בקריירה. למרות השערים, אני לא חושב שהשם שלי מספיק מוכר עדיין באירופה". החלוץ בן ה-25 המשיך: "אנשים שואלים שאלות לגבי היכולת שלי ואני רוצה לראות האם אני יכול לענות להם ולבדוק וכמה רחוק אני יכול להגיע".

לקאזט מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בליון, אך המועדון, שצפוי להכניס סכום כספי גדול ממכירתו, לא יעמוד בדרכו. ארסנל הוזכרה כאחת המועמדות הבולטות לקלוט את הצרפתי, שהתייחס דווקא למעבר אפשרי לאתלטיקו מדריד וסיפק רמז עבה: "זו קבוצה טובה ומקום טוב עם מאמן מצוין", אמר כשחיוך מרוח על פניו. "המועדון הזה מגיע לשלבים המכריעים בליגת האלופות כמעט כל עונה בשנים האחרונות, הם עוברים לאצטדיון חדש וכל מי שמשחק שם משתפר בצורה משמעותית. בנוסף, אנטואן גריזמן משחק שם".

"זה יהיה סיפור אם נשחק שוב ביחד", הודה. "התחלנו זה לצד זה בנבחרות הצעירות של צרפת. הוא היה מאוד ביישן בהתחלה, אפילו מעט בודד, אבל היינו קרובים כי שיחקנו ביחד בהתקפה. הסתדרנו היטב גם מחוץ למגרש וגם על הדשא". 


89 שערי ליגה ב-4 השנים האחרונות. לקאזט הלוהט בדרך לספרד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי