שלוש מדליות ארד לנבחרת בסבב גביע אירופה

ג'ודו
ג'ודו | מסך

גיל שריר (עד 63 ק"ג), אלמוג לוזון (עד 90 ק"ג) ונאור איטח (משקל פתוח מעל 100 ק"ג) העלו את מאזן המדליות של המשלחת לחמש

(גודל טקסט)

 אחרי שתי המדליות של נבחרת ישראל בג'ודו אתמול (שבת), ממשיכה הנבחרת הישראלית להצליח והיום הוסיפה למאזנה שלוש מדליות – גילי שריר (עד 63 ק"ג), אלמוג לוזון (עד 90 ק"ג) ונאור איטח (משקל פתוח מעל 100 ק"ג) זכו בשלוש מדליות ארד.

גילי שריר זכתה במדליית הארד במשקל עד 63 ק"ג לאחר ארבע קרבות, כשאת יומה החלה בסיבוב השני ובדרכה למדליה גברה על יריבות מאיטליה ובלגיה ביתרון וואזרי, בחצי הגמר נוצחה בידי נדיה סימיאולי האיטלקית, סגנית אלופת אירופה לקדטיות ב-2016, ומשם ירדה להתמודדות על מדליית הארד. בקרב על הארד גברה על יריבה איטלקית ובכך השלימה רצף זכיות אחרי מדליית הארד הקודמת שלה בתחרות הסבב העולמי לבוגרות.

בין הבנים, זכה אלמוג לוזון במדליית הארד במשקל עד 100 ק"ג לאחר ניצחונות בסיבובים הראשונים על יריבים מספרד ופורטוגל, לאחר מכן נוצח בידי יריב מדנמרק ובקרב על מדליית הארד גבר על יריב פורטוגלי נוסף לאחר שהשיג 2 וואזרי ובסיום איפון.

נאור איטח זכה במדליית הארד במשקל הפתוח מעל 100 ק"ג. עקב מיעוט משתתפים במשקלו, השתתף למעשה רק בשני קרבות. בקרב הראשון בחצי הגמר הפסיד ליריב צרפתי ובקרב השני – קרב על המדליה ניצח יריב פורטוגלי.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "מגיע קרדיט גדול לא רק לספורטאים על ההישגים, אלא גם לצוות המאמנים שבונים שלד לכל הנבחרות עם גישה נכונה, שיטה נכונה והרבה השקעה. הגישה שלנו, של עבודה בנבחרות, מביאה הישגים לא רק עכשיו, אלא תניב פירות גם בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי